woensdag 3 december 2014

642 THINGS TO WRITE ABOUT


Als er iets is waar ik geen genoeg van kan krijgen zijn het schriftjes, tijdschriften en boekjes zoals deze. In dit boek ben jij de auteur van een heleboel verhalen. Van 'Five things that always get you in trouble' tot ' Your city one hundred years from now'. Dus moet je even je fantasie kwijt? Pak dit geniale boek er dan even bij.

Volgens Po Bronson is dit boek gemaakt in slechts 1 dag! Een vriendin van hem kwam op het idee, de volgende ochtend mailde hij een aantal mensen en de volgende dag leverde hij het manuscript in. Hij ziet dit verhaal ook als een les, je weet immers maar nooit wat er gaat gebeuren. Als je op een dag een tof idee krijgt, kan het zomaar uitlopen op iets heel moois.




Soms heb ik zo'n impulsieve bui dat ik het liefst een roman ga schrijven. Totdat ik een onderwerp moet bedenken en bedenk dat het ook nog handig is om er ietwat van af te weten. Dan is dit boek helemaal de oplossing! Heerlijk even je schrijfbui kwijt inclusief heeel veel onderwerpen waar je uit kan kiezen.
De onderwerpen zijn heel uitlopend, en dat maakt het boek ook zo leuk. Wanneer je geen zin hebt in een persoonlijke vraag, kan je gewoon een hele bladzijde vol zwammen over bijvoorbeeld je perfecte dag wanneer je een piraat zou zijn.

Ook nieuwsgierig geworden en bedacht dat dit eigenlijk wel heel leuk is voor op je verlanglijstje? Je kan het boek o.a. bestellen bij Bol.com.

Kende jij dit boek al?

8 opmerkingen:

  1. binnen 1 dag gemaakt? Wat goed! Lijkt me wel een grappig boekje om te hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had er nog nooit van gehoord, het klinkt wel leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappig en bijzonder boek lijkt me dit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk boek is dit zeg. Lijkt me heerlijk om even mijn fantasie te schrijven in het boek. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kende het nog niet, maar het lijkt me fantastisch ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Had er nog niets over gehoord maar vind het wel een leuk concept!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit klinkt zo ontzettend leuk! Nog leuker, je bent links! Ik ook :D

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!