zaterdag 30 augustus 2014

Mijn zomerfotoboek


 Dit artikel is in samenwerking met Webprint

Wat heb ik een toffe zomer gehad! Hele leuke dingen gedaan, nieuwe mensen ontmoet en genoten van alle leuke dingen om me heen. Maar school wacht weer, iets waar ik ook heel veel zin in heb! Dankzij Webprint kan ik dit boek nog even doorbladeren als ik op een koude winteravond bedolven onder een stapel huiswerk weer terugverlang naar de zomer :)


Webprint heeft een duidelijke site waarop je heel makkelijk je eigen fotoboek maakt. Gewoon een kwestie van foto's uploaden en plaatsen hoe jij ze wilt hebben. Wat ik ook een  pluspunt vind, is dat je geen standaard kaft krijgt met een kleurtje, maar daar zelfs foto's en tekst op kan plaatsen! En ten slotte valt me op dat de resolutie ook scherp is, wat natuurlijk een belangrijk aandachtspunt is bij een fotoboek.


Lijkt het jou ook wel wat om jouw favorieten zomermomenten vast te laten leggen in een boek? Neem dan een kijkje op webprint, waar je ook agenda's, mokken, tassen, telefoonhoesjes en nog veel meer leuke dingen met jouw foto's kan laten bedrukken.

Tags:

Fotoboek, fotoboek, zomer, momenten.

5 opmerkingen:

  1. Leuke zo'n fotoboek met foto's! Altijd leuk als aandenken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Ik moet ook maar eens snel aan mijn fotoboeken gaan werken, meestal blijft dat een jaar liggen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk en de foto's zijn ook erg fun en zomers! Doet me er aan denken dat ik nog foto's moet laten ontwikkelen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je een fotoboek hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!