donderdag 21 augustus 2014

Create It Your Way


Hi! Long time no see! Heel veel leuke dingen gedaan deze vakantie, waardoor het bloggen er bij ingeschoten is, maar ik ben er weer! Boordevol ideeën die ik met je wil delen. Op de blog van Teske kwam ik een hele leuke tag tegen, die ik zelf ook ingevuld heb!






Als je een geurkaars zou mogen verzinnen, hoe zou die dan ruiken? 
 Ik ben dol op de de parfum 'La vie est belle' van Lancome. Als daar een geurkaars van zou bestaan, zou die van mij heeel snel opgebrand zijn.

 Als je een kleur nagellak zou produceren, hoe zou die er dan uitzien?
Het zou een hele mooie matte, lichtroze lak zijn die elke week een andere kleurengloed kreeg.

 Als je een beautyproduct kon maken, waarvoor zou het dan zijn?
 Ik zou proberen de perfecte kleur lippenstift te maken. Een lippenstift die niet afgeeft en niet naar de buitenste lijntjes van je lippen zakt. Ideaal!

Bron: Tumblr.

Als je een boek zou mogen uitgeven, waar zou je dan over schrijven?
Oeii, dit is een vraag waar ik wel heel veel verschillende antwoorden op zou kunnen geven. Toch zou het over mode gaan, boordenvol tips en inspiratie voor meiden van mijn leeftijd. Een echt meidenboek dus.

Als je een film zou maken, wie zouden daar dan in spelen en waar zou het over gaan?
Het lijkt me heel mooi om een film te maken over waar het leven nou echt over gaat. Een film die mensen aan het denken zet waarin vragen zijn verwerkt die iedereen zich weleens afvraagt. Ik zou een boel amateur acteurs casten, waarvan dit hun grote doorbraak zou worden.

Als je een winkel mocht beginnen, hoe zou die er dan uitzien en wat zou je verkopen?
Het zou een kruidenier look-a-like winkeltje zijn, boordevol tweedehands spulletjes die ik bij elkaar heb gesprokkeld vanuit heel het land. Ook is er een bar waar de klanten uit heel veel soorten thee kunnen kiezen met macarons of de lekkerste broodjes uit de stad.
Bron: Tumblr.

Als je een robot zou kunnen maken, wat zou die dan kunnen?
Opruimen en ordenen, iets waar het mij nog weleens aan ontbreekt :)

Als je een app zou mogen ontwikkelen, wat voor app zou het dan zijn?
Dat is geen moeilijke vraag! Een app waarvandaan je gospelmuziek vanuit de hele wereld kan downloaden en karaoke met andere gebruikers kan doen, zoals de app Sing! Lijkt me echt superleuk!

Als je een schoolvak toe zou mogen voegen, wat zou je daar dan leren?
Psychologie en communicatie lijkt me mooi om te volgen op school. Over je eigen identiteit, waarvoor je staat enzovoorts.
Bron: lovethispic.com

Als je een drankje zou kunnen creëren, waar zou dat dan naar smaken?
Naar watermeloen en appeltaart en dan nog een gezonde variant ook.

Als je je eigen droomhuis zou mogen ontwerpen, hoe zou dat er dan uitzien en waar zou het staan?
Ik vind het platteland heerlijk, maar de drukte van de stad vind ik ook heel gezellig. Daarom zou ik een grachtenhuisje in de stad willen waarvan de voorkant heerlijk stads is en de achtertuin alsof je op de Betuwe staat en het strand een kilometer verderop is. Keep dreaming...


4 opmerkingen:

  1. Ik vind dit zo'n leuke tag! Ik zou ook wel een film willen maken met grotendeels onbekende acteurs erin, volgens mij krijgen die niet zo snel een kans! En dan zou ik een paar ervaren acteurs willen hebben om de onervaren mensen het goed te leren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tag, ook de foto's vind ik super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De perfecte lipstick, if only! Jouw winkel wil ik dan zeker eens bezoeken en die robotfoto is echt enorm schattig!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!