woensdag 16 juli 2014

Plog:Dagje Utrecht













Zoals jullie misschien al gemerkt hebben, kan ik maar geen genoeg krijgen van Utrecht, sorry mensen! Deze week ben ik erheen geweest met een vriendin en het was erg gezellig! We zaten gezellig langs de grachten, en toen ik wat foto's wilde maken, liet ik -heel handig- mijn lenskapje in het water vallen, dus die drijft nu ergens in de Utrechtse grachten. Naja, het kan altijd erger ;)
We hebben nog in de gezellige straatjes gelopen, waar we een heel gezellig parkje tegenkwamen vol mooie bloemen.
Het valt je misschien op dat ik even niet meer heb geblogd, maar ik heb het erg druk gehad met school.Ik had  natuurlijk geen zin om de derde weer over te doen, dus moest ik even de nerd uit gaan hangen. Maar het is gewoon goedgekomen, ik ben over en heeeel blij!


8 opmerkingen:

  1. Mooie foto's zeg! Utrecht is inderdaad erg mooi! En gefeliciteerd dat je over bent! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat! En je foto's zijn echt erg mooi met die yellowish foil erover geeft het wat authentieks.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben nog nooit in utrecht geweest, maar je hebt me wel heel nieuwsgierig gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk foto's heb je gemaakt! Ziet eruit als een leuk dagje":)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's heb je gemaakt! Utrecht is een prachtige stad. X

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!