dinsdag 10 juni 2014

Het enige echte kleurboek voor volwassenen




















Kleuren was tot voor kort iets wat je deed als je kind was dat bijvoorbeeld meedeed aan een kleurwedstrijd of heel hard je best deed om een mooie kleurplaat te maken voor papa of mama.  Maar het is veranderd; er zijn van die geniale mensen die bedacht hebben dat volwassenen dat ook heel goed kunnen!


Misschien vraag je je af wat er nou zo bijzonder is aan dit kleurboek. De kleurplaten zijn heel gedetailleerd, waardoor je uren bezig bent met èèn kleurplaat, wat ik erg leuk vind! Meestal wil ik iets te doen hebben als ik radio aan het luisteren ben en daar is dit kleurboek ideaal voor!



Dit zijn een paar kleurplaten. Zoals je ziet met veel verschillende objecten en artistieke vormen, die goed uitkomen als je gaat kleuren.

Het boek heeft maar liefst 144 bladzijden, aardig veel voor een kleurboek! Bij de Bruna heb ik dit boek gekocht voor €9,95.


Om je een beeld te geven van hoe het er dan uitziet; dit is de eerste kleurplaat! Je zou het misschien niet denken, maar hier ben ik al uren mee bezig geweest!

Ik ben niet de enige die verslaafd is aan dit kleurboek, want vele bloggers zijn ook fan! Ik laat je een paar kleurplaten zien die zij gekleurd hebben om je een beeld te geven hoe leuk het er uit gaat zien als je aan het kleuren bent.


Dit kleurde Teske


ikbenirisniet.nl


degroenemeisjes.nl


Ken jij dit kleurboek al?

7 opmerkingen:

  1. Dit lijkt me echt een leuk kleurboek, lekker ontspannend ook om mee bezig te zijn lijkt me!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh super leuk! Deze zou ik ook wel willen hebben :) Vond het altijd erg leuk om te kleuren haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh my, wat mooi zeg! maar wel een werkje precies :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw dit lijkt me echt heel gaaf. Hoe leuk is het dat dit ook bestaat voor volwassenen! Ik gebruik steeds kleine kinderen dat op bezoek zijn als excuus om te kunnen kleuren *lach* Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooh must have!! Die wil ik echt graag een keer!
    xje Nienke

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!