dinsdag 6 mei 2014

Snuis


Donderdag was ik in Rotterdam Alexandrium, een gezellig winkelcentrum met winkels als Primark, Sabon, Vero Moda en nog veel veel meer gezellige winkels. De gezelligste winkel vond ik wel Snuis, een winkeltje vol met specerijen als thee en chocolade.



Moet je eens kijken hoe gezellig dit eruit ziet! Alleen om de gezelligheid liep ik hier al naar binnen. Het doet me denken aan een kruidenier. Niet alleen de winkel straalt dat uit, maar de producten ook.





Op de bovenstaande foto zie je verschillenden sauzen, o.a. lekker door de yoghurt.


Deze chocolade ziet er niet alleen maar leuk uit, maar is ook nog puur ook! Er zitten namelijk geen E-nummers in.



Wauw, wat ziet deze thee er ook leuk uit!


Zelf chocolademelk maken is zo gedaan met deze chocoladesticks. Je vult een mok met melk, doet deze stick erin en je hebt chocolademelk, leuk!

Wat vind je van dit winkeltje?

8 opmerkingen:

  1. Ik kom best vaak in de oosterhof maar dit winkeltje is me nooit opgevallen, ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah dat lijkt me een heerlijk winkeltje om in rond te lopen en de leukste dingen te zoeken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk schattig! Het lijkt wel alsof er een echt stuk keuken in is vermengd. En leuke chocolade verpakkingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet zeker dat ik hier de vorige keer dat ik in Rotterdam Alexandrium was langs ben gelopen! Het is echt een eye-catcher vind ik :) Volgende keer toch maar naar binnen gaan, vooral de thee ziet er erg goed uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wauw! Dit staat vanaf nu op mijn to do lijst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee!
    Leuk dat je de foto's van Snuis online hebt gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Was echt een leukwinkeltje ja!
    xxx Nienke

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!