vrijdag 30 mei 2014

Ont-moeten Talitha Nawijn



Vandaag een artikel over iets heel anders dan normaal. En niet alleen over de cd, maar ook over de bijzondere manier waarop ik 'm gekregen heb.


Zoals je misschien al weet, luister ik vaak elke dag  naar Grootnieuwsradio, een hele leuke zender met mooie christelijke muziek zoals Casting Crowns, Meredith Andrews, Sela, en nog veel meer gospelartiesten. Als ik huiswerk aan het maken ben kan ik de radio ook niet altijd uit laten en aangezien er elke dag een prijsvraag is om half vijf, moet ik meestal ook even meedoen van mezelf. Net zoals afgelopen vrijdag. Ik had zo'n voorgevoel dat ik gebeld zou worden natuurlijk zeg ik dat altijd achteraf dus had mijn mobiel al bij de hand. En yeaah, ik werd nog gebeld ook! Hoewel ik mijn stem heel kinderachtig en stom vond klinken achteraf vond ik het echt superleuk om mee te maken om op de  radio te komen! En het heeft me ook nog deze cd opgeleverd !

Talitha Nawijn is een zangeres die ik nog niet kende, maar dat vond ik juist wel leuk!De in Haarlem woonachtige Talitha is een muzikale duizendpoot. We horen voor het eerst van haar rond 1992 als ze de eerste prijs wint in de EO-talentenjacht en daarna samen met twee studiegenoten de vocalgroep ‘Peper’ opricht . Ze wordt in deze tijd ook gevraagd om bij de Ronduit Praise Band te komen zingen, waar ze 7 jaar deel van uit zal maken. Even later wordt ze de leadzangeres van de klezmerband Mazzeltov, waar ze ook 7 jaar mee optreedt. Nu kom je haar naam tegen op diverse gospelproducties, als lead vocal, backing vocal, dirigent of vocal coach.' 


De lay-out van de cd ziet er ook gezellig en vrolijk uit! Vrolijke foto's, commentaar van Talitha naast de liedjes en het past goed bij de muziek.

En last but not least; Hoe is de muziek? Heel anders dan wat ik normaal luister, wat ik juist wel leuk vind. Veel vrolijke liedjes waar best veel herhaling in voor komt, maar vooral de teksten vind ik erg mooi. Deze cd ga ik sowieso nog vaak luisteren en misschien heb ik jou ook wel enthousiast gemaakt! Neem eens een kijkje op www.talithanawijn.nl of op de site van grootnieuwsradio, waar je ook online live radio kan luisteren. Luister eens op een werkdag om half vijf en wie weet word jij ook de gelukkige eigenaar van een cd! Geen cd winnen maar alleen mooie muziek luisteren?Dan raad ik je aan om van 20.00-22.30 (van ma-vr) naar deze radiozender te luisteren.

Wat is jouw favoriete radiozender?


7 opmerkingen:

  1. Ach wat leuk dat je deze hebt kunnen winnen! En het is altijd wel wat raar om je eigen stem te horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je deze cd hebt gewonnen! Lijkt me wel gek om jezelf terug te horen op de radio!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je deze cd hebt gewonnen! Ik luister zelf de laatste tijd eigenlijk heel weinig naar de radio, maar ik ga toch eens een keer naar deze zender luisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je dat gewonnen hebt! Ik denk niet dat de radio zender iets voor mij is, ik luister graag naar 3fm ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor dat je hebt gewonnen! Bijzonder om in de uitzending te zitten!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!