woensdag 14 mei 2014

Dit vind ik leuk



Er zijn heel veel dingen die ik heel leuk vind en absoluut de moeite waard zijn om te delen. Dus waar wachten we nog op?




Nagellak Essence
Deze nagellak van Essence vind ik erg leuk! Het zijn een soort kleine hagels in subtiele kleurtjes.


Washitape

De laatste tijd gebruik ik weer vaak washi tape, echt ideaal en het staat lekker vrolijk!


Bake My Day

Alle bakfans kunnen hun hart ophalen met het bakprogamma 'Bake My Day'. Het lijkt erg op 'Heel Holland Bakt' ! Deze bakwedstrijd is bijna dagelijks en begint elke week met nieuwe deelnemers. Uiteindelijk is de grote finale tussen degenen die een wekelijkse wedstrijd hebben gewonnen. Ik heb een paar wekelijkste wedstrijden gekeken en ik vond het erg leuk!


Dit liedje van Meredith Andrews kan ik blijven luisteren! In dit lied vraagt ze God om van alles, maar eigenlijk zegt ze: 'Alles wat ik nodig heb bent U'. Hele mooie tekst, maar ook de melodie vind ik erg mooi!



Over mooie films gesproken, dit is er zeker èèn! Deze film gaat over twee jeugdvrienden die elkaar weer tegen komen en allebei hun eigen lasten dragen. Ik heb 'm nog niet helemaal afgekeken, maar dat hoop ik snel te gaan doen ;)


De boeken van Karen Witemeyer zijn ook erg leuk! Het zijn boeken rond de tijd van Dr. Quinn, wat ik erg leuk vind.




Italië, eten, vintage; klinkt allemaal leuk. Dat is ook de reden waarom dit boek zo leuk is! Met recepten, mooie foto's en nog veel meer leuks.




Pas vroeg ik het tijdschrift Beam van de EO aan, waar ook een paar mooie posters in zaten, superleuk!

Wat vind jij op het moment erg leuk?

6 opmerkingen:

  1. Leuke favorieten :) Dat lakje van essence moet ik ook eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Italiaans eten is heerlijk, vandaag nog een presentatie over gehad. Die tijdsperiode is erg romantisch en Meredith Andrews zingt prachtig, haar stemcontrole, bedankt voor het delen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk artikel! De nagellak van Essence vind ik er ook wel heel leuk uitzien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. washitape is inderdaad super! en ik kijk ook heel graag bakprogramma's, ik haat koken maar bakken vind ik wel echt top

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's! Dankje voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach wat een leuk artikel! En een prachtig liedje van Meredith, die kende ik nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!