maandag 3 maart 2014

Zomaar wat ideeën met masking tape


Masking tape, je kan er veel mee pimpen en dat is misschien wel de reden dat we het allemaal (Nouja, ik tenminste) het zo leuk vinden. Vandaag deel ik een aantal ideeën met je!




Pimp de pot van je bodylotion met masking tape tot een pot voor je oorbellen en ringen!
 Hoe dat moet, lees je hier.



Een kind kan vrolijk de was doen met deze variant. Je plakt wat tape op de weerszijden van de knijpers, knipt af waar het uitsteekt en je ben klaar. Staat heel vrolijk!


Oplader weleens kwijt? Een rolletje masking tape is ook ideaal voor je oplader, mobiel en tandenborstel.



Ook een saaie kaars/waxinelichtje fleur je op met wat tape.

Nog meer inspiratie:


                                                           Bron


Weet jij nog een leuk idee met masking tape?

5 opmerkingen:

  1. De wasknijpers zijn meteen 100 keer fleuriger en het tinne potten idee is leuk! Zelf gebruik ik ze vooral voor kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke ideeën! Vooral de verjaardagskaarten en het waxinelichtje vind ik er erg leuk uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke ideeen! Alles is meteen opgevrolijkt! Misschien is het ook leuk om masking tape te gebruiken bij het kaften van je schoolboeken? Bedankt voor je reacties op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een hoop leuke ideeën zeg! Vooral die 'fotolijstjes' van tape.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke ideeën.
    Die wasknijpers zien er schattig uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!