donderdag 27 maart 2014

Waarom de lente zo leuk is.





















Wat vind ik de lente toch een heerlijk seizoen! Er komen bloemen uit, het wordt weer wat warmer en het is langer licht. En omdat het lijkt alsof we er geen genoeg voor kunnen krijgen, verdient de lente een vrolijk artikel vol complimentjes.



1.Het is langer licht.
2.De bloemen komen uit.
3.Perfect hardloopweer.
4.Vers fruit.
5. Mijn zomerkleren kunnen weer tevoorschijn komen.
6. Het fietsen naar school wordt steeds leuker.
7. De lammetjes.
8. De lentecollectie.
9. We mogen onze sandalen weer aan.
10. Veel vrije dagen, hoewel ik school ook wel erg leuk vind :)
11. Deze lente ga ik een geweldige bruiloft meemaken.
12. We hebben een goede reden om een ijsje te kopen.
13. Vrolijkheid is de griep die in de lente heerst.
14. De zon geeft ons energie.
15. Jullie gaan waarschijnlijk vaker zonnige foto's zien op mijn blog. Hopelijk versta jij dat ook onder leuk :)
16. We mogen weer felle kleurtjes dragen.


Bron foto: weheartit

17. We hoeven bijna niet meer in de übermooie regenkleding over straat, hoop ik.
18. De vogels verrassen ons al vroeg met hun vrolijke gefluit.
19. Pasen komt er weer aan! Een gezellige en mooie tijd.
20. De natuur is heel mooi! Het is leuk om te zien hoe kale bomen versierd worden met bloesem!

Wat vind jij het leukste aan de lente?









10 opmerkingen:

  1. De bloemen en de verse lucht! Oh heb je onwijs grote darren al gespot.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook blij dat het lente is alleen jammer dat het nog niet echt warm is, maar dat komt van zelf :-) Ik volg je trouwens sinds net via Bloglovin :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alles ziet er gelijk vrolijker uit! :) Leuk, zo'n artikel, mag je vaker doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jaa zo fijn dat het lente is! Vooral het langer licht, warmer weer, meer zon. Heerlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk als het weer lente is! de zomer is mijn favorieten seizoen maar de lente is wel echt de voorpret van de zomer vind ik :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ben ook dol op de lente! de zon maakt mijn humeur zo veel beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het ook zo heerlijk dat het langer licht blijft! Eigenlijk vind ik alles aan de lente heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben gewoon dol op de lente! De zon, de vrolijke mensen, de kleuren ik hou er allemaal van!
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben het helemaal met je eens, ik ben echt dil op de lente. Vooral het warme zonnetje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt helemaal gelijk! Ik ben ook DOL op de lente. Vooral het warme zonnetje maakt mij echt intens gelukkig!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!