donderdag 27 februari 2014

Leuke items bij Lush


Als er èèn winkel is boordevol originele cosmetica, is het Lush wel. Van bling bling bubblebars tot massage bars, er is genoeg leuks te vinden bij Lush om met jullie te delen. Kijk je mee?




Ooit gehoord van deze shower jellies? Deze shower jellies zijn wel heel erg bijzonder. Een shower jellie is een exclusieve vaste vorm van showergel dat zo uit je handen glipt. Je kan je ermee wassen zoals met een washand, maar nu heb je al gelijk zeep.  Je kan ze zelfs invriezen, echt bizar!
De Woosh (die zie je op links op de foto) bestaat volgens Lush uit citroen, limoen en grapefruit. Klinkt goed!
De Sweetie Pie, rechts op de foto, klinkt ook heel goed. Zoet, glitterfeest en een mix van fruit. Het wordt gemaakt met kersen, tropische kokos en zeewiergel.  Ik ben fan van zoete geurtjes en fruit, dus als ik zou moeten kiezen is dit denk ik mijn favoriet.


Dan de maskers, iets wat je ook veel ziet bij Lush. En niet verpakt in miniverpakkingen, maar in potjes, zodat je er langer mee kan doen. Handig! Dit masker met de naam Cupcake maakt mij wel nieuwsgierig. Het ziet er heel chocolade-achtig uit en dat is het ongetwijfeld ook. Het bevat een bepaald soort modder en veel cacao. Dit masker helpt je huid reinigen en verzorgen. Ik smeer liever geen cacao op mijn gezicht, maar misschien dat het bij een huid van een ander weer een heel ander effect heeft.









Ben je fan van bubbels in bad? Dan ben je ook aan  het juiste adres bij Lush. We kregen een  demonstratie
te zien van het effect van een kleine  hoeveelheid van de Bubble Bars met water erbij en het schuimt  enorm!  Er is ook genoeg keuze uit veel verschillende soorten en maten.


Ben je fan van glitter en glamour, dan kan je gaan 'Sunnyside', die volgens Lush voor een bad voor bling bling zorgt en die de geur van sinaasappel en citroen afgeeft.




















Deze harten zien er echt gaaf uit! Wat helemaal leuk is, is dat er nog een cadeautje uitkomt als de buitenkant vloeibaar geworden is. Namelijk een klein hartje, wat je een andere keer nog kan gebruiken. Hoe origineel en creatief van Lush!




















Lush heeft ook gedacht aan de mensen die van lavendel houden. Ik vind de geur van lavendel heerlijk, maar als het verwerkt is in luchtjes vind ik het soms minder, maar hier zie je pure lavendel, dus deze mòet wel lekker ruiken!


Deze massage bars vond ik ook geniaal. Het lijkt een beetje op bodylotion, maar je kan het gebruiken om te masseren. Want je hoeft het alleen even vast te houden om het te laten smelten.


Wat mij ook vaak opvalt als ik in een winkel van Lush ben, zijn de grote, grove brokken zeep in mooie kleuren. De bovenstaande zeep hydrateert volgens Lush als de beste. Er zitten onder andere gedroogde abrikozen, krenten en cranberries in.




















Deze zeep heet 'Sea Vegetable' en doet mij ook denken aan de zee. Hier zit o.a. limoen en lavendel in.





















Parfum hebben ze ook, waarvan de flacons mij heel erg aanspreken. Lekker vintage en oosters!

Dit product lijkt op een macaron, maar is toch echt shampoo, nog de 'best seller' ook, volgens Lush. De stimulerende oliën van kaneel en kruidnagel gaan haaruitval tegen.

Dit waren een aantal items die mij opvielen bij Lush, maar er is vast nog veel meer leuks wat je zelf kan gaan bekijken in èèn van de winkels van Lush.

Welk product vind jij het leukst?

6 opmerkingen:

  1. Lush is echt zo'n leuke winkel! Ook leuk om cadeau's te kopen. Ze hebben er altijd wel wat leuks!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! en het laatste product is erg grappig! :) Fijn zo'n lang artikel! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben zelf nog nooit bij de Lush geweest, maar de producten lijken mij allemaal zo fijn en zien er ook nog eens erg leuk uit. Als ik ooit bij een Lush in de buurt kom wil ik er ook zeker even binnen stappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie foto's heb je gemaakt! En wat een geweldige producten! Een leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het badschuim leek wel op een hele grote kan bier :) Vind vooral die 'zakjes'lavendel er goed uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt prachtige foto's van Lush gemaakt. Ik ben echt een groot liefhebber van de producten :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!