donderdag 13 februari 2014

Buitengewone restaurants

Bron

In deze nieuwe rubriek laat ik je kennis maken met dingen die bijzonder zijn. Ook restaurants zijn soms niet zo doorsnee als dat je denkt. Sommige mensen vinden het niet alleen belangrijk om naar een restaurant te gaan waar je lekker kan eten, maar waar het ook net even iets anders is dan 'gewoon'.



Bron
Wauw, hoe gaaf is dit restaurant! Je bent aan het eten en ondertussen zwemt er een vis naast je om te kijken wat je op je bord hebt. Als er nog eens een bizar restaurant is waar ik heel graag heen wil, is dit 'm wel!

Bron
Maar wat dacht je ervan om je maaltijd voorgeschoteld te krijgen in de lucht? Het lijkt mij geen heel fijn idee om te bedenken dat je best hoog van de grond aan het eten bent, maar buitengewoon is het zeker :)

Bron
Hoe gaaf is dit! In dit restaurant in Londen is het donker, oftewel je ziet helemaal niets. Ook las ik dat de koks blind zijn en dus koken op smaak en geur. Eèn voordeel: je proeft je eten wel beter als je ogen hun werk niet hoeven te doen.















Bron foto: ad.nl


En last but not least: een te gekke McDonald's waar je je een Euroknaller of McKroket in een vliegtuig opeet. Helaas wel een eindje vliegen om dat mee te gaan maken, want hij staat in Nieuw-Zeeland.


Heb jij nog een suggestie waar jij een buitengewoon over wilt lezen? Dan mag je het altijd achterlaten :)
Welk restaurant zou jij het liefst eens bezoeken?


5 opmerkingen:

  1. Echt heel gaaf haha! Ik zou wel eens naar het restaurant dat een soort onder water zit willen gaan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n restaurant in het pikdonker zit ook in Amsterdam, een bizarre ervaring! CTaste heet het.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die met de vissen vind ik zo gaaf! Ik zou daar best uren kunnen zitten!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!