woensdag 19 februari 2014

Beautyshoplog


















Als je het leuk vind om beurzen te bezoeken, is de Huishoudbeurs er èèn die je kan onthouden. Dit jaar ben ik er voor de eerste keer geweest en het was heel erg leuk! Je kan dingen uittesten, bijvoorbeeld je haar laten krullen of een lekkernij proeven, je ziet veel leuke producten en leuke aanbiedingen en je raakt gewoon niet uitgekeken! En leuke aanbiedingen en leuke producten betekend shoppen.





Bij Rimmel mocht je voor €15 drie producten uitkiezen en ik koos voor deze producten.  De foundation is echt helemaal top en ruikt ook heerlijk! Nu gebruik ik deze foundation in de winter, want een andere foundation die ik heb is net te donker voor in de winter en weer perfect in de zomer.
De oogschaduw is ook erg mooi, boven en onder de ogen!



Deze twee lakjes waren bij elkaar €2,50 en ik ben heel erg benieuwd naar de kwaliteit!









Ook was er een soort VIP-ruimte- BFF Event- bij de huishoudbeurs speciaal voor meiden van 13-25 jaar. Dat was heel erg leuk! Het zag er heel meisjesachtig;( roze) uit en je kon er hele leuke dingen doen. Workshops, haren krullen, nagels lakken, er werd opgetreden, je kon je inschrijven bij een modellenbureau, en nog veel meer leuks. Dus als je volgend jaar in de voorjaarsvakantie op stap wilt met een vriendin, dan is het echt ontzettend leuk om een dagje naar de Huishoudbeurs te gaan.
Bij het BFF-Event was ook een stand met make-up van Fogan Cosmetics, waar zo'n beetje alles een euro (!) per stuk was, echt mega goedkoop. Dus daar heb ik mijn slag geslagen en tot nu toe vallen de producten heel erg mee!

Ben jij weleens naar de Huishoudbeurs geweest?



9 opmerkingen:

  1. Ik vond het BFF event een beetje tegenvallen.. XO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo wat heb jij veel gekocht zeg :D Er zitten hele mooie producten bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je naar de huishoudbeurs bent geweest en je hebt ook hele leuke aankopen gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke items heb je gekocht! Ik kwam dat kraampje ook nog tegen waar alles een euro was! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was leuk he! Die Fogan make up was inderdaad ideaal, heb er ook wat dingen van gekocht. En de huishoudbeurs idd! Megagroot

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke items ! Van Fogan heb ik idd ook best veel gekocht, Rimmel heb ik denk ik over het hoofd gezien..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel gekocht zeg! Ik ben er nog nooit geweest eigenlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow lekker veel gekocht! zou je de producten uitgebreid willen reviewen? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij hebt lekker ingeslagen haha!
    Ik moet ook nodig naar de stad toe.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!