donderdag 23 januari 2014

Uitverkoopjes


Sieraden; het lijkt alsof ik er nooit genoeg heb. Dus als het uitverkoop is en ik loop in de V&D langs de sieraden, moet ik toch wel even gaan kijken :)





Deze oorbellen heb ik al een aantal keer gedragen nadat ik ze heb gekocht en ik vind ze super!

Van €3,95 voor €2



Over deze oorbellen hoefde ik ook niet lang te twijfelen want ze zijn de vrolijkheid zelve :)

Voor €2



Deze bescheiden oorbellen waren ook €2.


Over deze oorbellen twijfelde ik nog. Ze zijn aardig lang als je ze vergelijkt met de rest van mijn oorbellen, maar ik heb totaal geen spijt gehad van deze aankoop!

Van €4,95 voor €2



En ten slotte deze ketting(en) waar ik ook niet lang over heb getwijfeld. Helemaal niet omdat hij wel €6 afgeprijsd was.

Van €7,95 voor €2


Heb jij nog iets leuks gekocht in de uitverkoop?

7 opmerkingen:

  1. Wat een koopjes! Ik vind de goude staafjes oorbellen het leukst

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die eerste oorbellen vind ik echt heel erg leuk :D Ik hou van de saleee <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die lange oorbellen love it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke aankopen heb je gedaan! Ik vind de eerste oorbellen met de tekst erop ook zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Vooral die lange gouden met die staafjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk! Ik heb dat ook altijd bij oorbellen: nooit genoeg. :)
    Die lange oorbellen zijn heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!