dinsdag 7 januari 2014

Uitverkoopjes


Wat is het handig als je tijdens het winkelen in èèn winkel gelijk slaagt voor alles en helemaal als het uitverkoop is. Pas had ik dat geluk in een klein winkeltje vol met leuke merken.Wil je het resultaat zien? Lees snel verder.




Ik ben echt dol op dit kledingstuk. Dit vest zit heerlijk warm en is makkelijk door te dragen en te combineren.
MJa van €39.95 voor €30.00





(Sorry voor de kwaliteit van de foto's)
Dit jurkje heb ik al snel gedragen nadat ik 'm kocht en hij zit heerlijk!
VILA van €34,95 voor €30,00



Ook over dit vestje hoefde ik niet te twijfelen. Past eigenlijk overal bij en zit heerlijk!
VILA €39,95




Deze blouse vind ik ook helemaal leuk! Eigenlijk altijd te dragen en lekker vrolijk in de winter :)

VILA,  prijskaartje had ik er al snel afgehaald, dus de prijs weet ik niet.




Sinds ik in de voor de afgelopen zomer een maxi-jurk heb gekocht, blijf ik bezig met maxi-rokken. Dit is nummer drie en hopelijk nog niet de laatste.

Donna Bizzarra van €34.95 voor €20





Dit rokje vind ik ook wel wat hebben met een soort slangenprintje en pailletten!

VILA, €24,95




En last but not least: deze zwarte rok met leer, waar ik nog steeds enthousiast over ben!

De prijs is hetzelfde verhaal als bij de blouse :(

Heb jij nog wat gekocht in de uitverkoop?




8 opmerkingen:

  1. Wat leuk! En al helemaal als je er veel mee bespaard hebt. Ik vind vooral het 2e jurkje leuk! Ik heb vandaag toevallig geshopt, bij de primark heb ik een shirtje in de uitverkoop voor 2 euro gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die maxi-rok is echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kleren heb je gekocht! Ik vind vooral het eerste vest echt heel erg mooi <3!

    Liefs Rosie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke inkopen gedaan! Wat een mooie jurk, leuk met zo'n 'barocco achtige' print!
    De laatste twee rokjes zijn ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahhhhh dat allereerste vest! I love itttt <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat vest is heel leuk! maar die lange rok is niet bepaald mijn smaak :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!