donderdag 30 januari 2014

Korting bij Marington


Ken je de webshop Marington nog? Ze stuurden me weer een leuke mail waarin stond dat ze veel nieuwe tassen in hun assortiment hebben mèt korting. Benieuwd? Kijk snel verder.



Wauw, wat me opvalt is de mooie collectie! Veel mooie, leren vintage tassen :)

Van €319,95 voor €279,95


Ook ben je aan het goede adres voor leren rugzakken!

Van €219,95 voor €179,95


Deze prachtige tas is €149,95, maar met de code bh7Jr2dF krijg je tot 14 februari 10% korting op de hele collectie tassen!!


Genoeg aktetassen bij Marington! Deze tas is nu €219,95 in plaats van €259,95.

Deze tas is van €159,95 voor €199,95.


Deze geniale tas vind ik ook erg leuk! Hij is ook afgeprijsd en kost €419.95 Maar dan heb je ook wel wat :)

''Zeer luxe en exclusieve aktetas, gemaakt van hoogwaardig gepolijst kalfsleer. Deze leren aktetas beschikt over 2 of 3 interne secties, de breedte van de aktetas is aan te passen middels een ritssluiting. De middelste sectie is dan te gebruiken als laptopvak. Tevens heeft deze aktetas extra handige vakken voor het opbergen van bijvoorbeeld pennen en mobiele telefoon. De aktetas kan worden afgesloten middels een messing sleutelslot en wordt geleverd inclusief optionele schouderband.''''



Weer een leuke rugzak!  Deze is ook afgeprijsd tot €179,95.

Dus ben je nog op zoek naar een leuke tas en wil je nog gebruikmaken van 10 % korting tot Valentijn? Sla dan nu je slag bij Marington.nl

Welke tas vind jij het leukst?





3 opmerkingen:

  1. Leuke tassen maar toch niet echt mijn stijl.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, vooral de eerste! Alleen damn wat een prijzen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er zitten wel hele leuke tassen tussen en vooral de laatste is wel echt mijn favoriet. Alleen helaas zijn de prijzen toch wel heel ver boven mijn budget haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!