dinsdag 28 januari 2014

Goedemorgen met deze wekker!

Er zijn vast heel wat mensen die het moeilijk vinden om s'ochtends vroeg uit bed te komen, en helemaal in de winter. Behoefte aan wat meer zonlicht s'ochtends? Ik stel je voor aan de bovenstaande geniale wekker.



Je vraagt je misschien af wat deze wekker zo bijzonder maakt. Ik ga het je vertellen :) Je word niet alleen wakker met een geluid, maar ook met licht. Net zoals de zon opkomt; van schemer tot fel licht. En als je wilt kan je ook nog vogel- of- junglegeluiden of de radio mee laten doen.

Bol.com schrijft het volgende over de wekker:

'Geïnspireerd door de zonsopgang wordt het licht geleidelijk sterker. Binnen 30 minuten wordt uw kamer gevuld met helder geel licht. Dit proces van veranderend en feller wordend licht stimuleert uw lichaam om op een natuurlijke manier wakker te worden. Terwijl het licht feller wordt, zorgt het door u gekozen natuurlijke geluid er bovendien voor dat u helemaal wakker wordt en klaar bent voor de dag.'







De wekker is niet alleen functioneel als wekker, maar ook als lamp of radio. Bij de lamp kan je ook instellen hoe fel; van bij donker tot een fellicht.

Dus ben je nog op zoek naar een functionele wekker of naar een leuk cadeau? Dan vind ik dit een absolute aanrader. Hij is bij bol.com te koop vanaf €64,99.


2 opmerkingen:

  1. Dat klinkt goed, ik heb in de winter echt zo een moeite met opstaan als het zo donker is, nou ja eigenlijk ook in de zomer, hahaha :$!
    Werkt het ook echt?

    xx Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh zoiets wil ik ook nog! lijkt me handig voor mijn ochtendhumeur :D

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!