zaterdag 28 december 2013

Leuke aanraders voor het bakken van cupcakes



Cupcakes blijven altijd leuk! Om te bakken, te decoren en helemaal om op te eten. Deze week ben ik ook aan het bakken geslagen en ik wil jullie kennis laten maken met handige trucs en tricks.




Bak je vaker cupcakes? Dan is het handig om deze herbruikbare vormpjes te kopen bij Xenos, echt ideaal!




Als je dol bent op chocolade, is dit een hele leuke! Je haalt de deksel en de folie van het bakje en doet 'm in de magnetron en je hebt vloeibare chocolade, waarmee je de cupcakes kan versieren. Hij moest bij mij wel een paar keer in de magnetron voordat hij vloeibaar was.


Deze marsepein (alweer van dr. Oetker) is ook heel handig èn fijn om te gebruiken.


Voor mooie marsepeinvormen is het ideaal om bakvormpjes (ook voor koekjes) te gebruiken.


Wil je ze leuk serveren? Dan is het nog een tip om er een strik om te doen, zodat het er nog feestelijker uit ziet!

Heb jij nog tips?


6 opmerkingen:

  1. ziet er leuk en lekker uit allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker!! Die chocola is wel handig! Ik heb eens fondant in plaats van marsepein gebruikt van de Hema, die is ook erg lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die herbruikbare vormpjes heb ik ook, enorm handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga nog eens opzoek naar die herbruikbare vormpjes! Die lijken me super handig :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!