dinsdag 10 december 2013

Battle: Indiaanse Vogue tegen herfstachtige Dove


Twee hele verschillende douchegels vragen om een battle. Wint de indiaanse Vogue het tegen de herfstachtige klassieke Dove? Lees snel meer!



De buitenkant



Volgens mij heeft Vogue goed nagedacht over het flacon, wat ook goed bij de naam past en iets oosters weergeeft. Dove heeft nog steeds het klassieke flacon, alleen de titel en de afbeelding zijn verschillend per geur.

De prijs

Volgens beslist.nl kost het product van Dove €3,64 (250 ML) en Indian Passion van Vogue kost €3,39 (200 ML). Dus het prijsverschil is niet erg groot.

De geur

De geur van Dove vind ik echt heerlijk, een absolute aanrader! Een beetje zoetig en vanille-achtig. De geur van Vogue is echt totaal niet een geur die mij aanspreekt,maar dat is bij iedereen weer anders dus misschien dat jullie 'm allemaal wel heerlijk vinden en dat jullie de geur van Dove heel vies vinden, hoewel ik me dat niet kan voorstellen ;)



Bij een douchegel vind ik de geur het belangrijkste en al spreekt het flacon van Vogue mij meer aan, ik zou toch eerder de douchegel van Dove weer gebruiken.

Welke douchegel spreekt jou het meest aan?


5 opmerkingen:

  1. Vogue is vaak een sterk geurtje, mijn voorkeur gaat ook vaak uit naar Dove :)
    P.s. de titel van dit bericht klopt niet helemaal, je hebt 2x vogue getypt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind dat dove sowieso super goede douchegels heeft voor heel weinig geld

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou wel van Dove dus ik denk dat deze bij mij ook wel in de smaak zou kunnen vallen :D Van Vogue vind ik eigenlijk alleen één deo lekker ruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze lijken mij eigenlijk allebei wel heel erg lekker! Alleen Dove is voor mij toch een douchegel die ik dagelijks zou kunnen gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!