dinsdag 12 november 2013

Heerlijke geurstokjes van Bolsius


Geurstokjes zijn nooit verkeerd, dat vind ik tenminste. Omdat ik benieuwd was naar de kersengeur van deze variant kocht ik 'm. En of het een miskoop was? Lees snel verder!





Een hele poos terug had ik ook een andere variant van deze lijn gekocht: de vanillegeur. Ik raad je èèn ding aan: 'Alleen kopen als je ècht van vanille houdt. ' Die was €9 en ongeveer anderhalf jaar later koop ik deze kersengeur voor maar liefst €3,50! Dat is een aardig verschil.
Toen ik de vanillegeur  had gekocht, dacht ik dat het flesje veel groter zou zijn omdat de verpakking aardig groot was. Dom van mij, slim van Bolsius.



Als je de verpakking opent, zie je het flesje en acht stokjes. Voordat je de stokjes erin kan doen, moet je eerst een dopje verwijderen van de bovenkant. Dat is heel simpel aangegeven met tekeningen op de verpakking, handig! Alleen ik deed het niet heel handig, want na twee kapotte nagels vloog het eraf en ging er gelijk wat geurwater uit. Niet met je nagels doen dus :)


En dan de geur. Ik vind het een absolute aanrader, maar het is net waar je van houdt! Je ruikt de geur heel goed, maar dat vind ik juist prima, maar als je de geur licht wilt ruiken kan je ook minder stokjes gebruiken.Volgens Bolsius kan je er 4 tot 6 weken mee vooruit, dus dat is aardig lang! Ook is de geur niet op basis van alcohol.

Wat denk jij van deze geur?



10 opmerkingen:

  1. Mij lijken ze ook heerlijk! Ik denk dat het zeker geen miskoop is! :) en bedankt voor je reactie op mijn blog! waren die van je moeder lekker? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker niet ;) Alsjeblieft! En de cupcakes waren heerlijk :)

      Verwijderen
  2. Hij lijkt me een heerlijke geur. Ik heb nog geurstokjes nodig, dus ik ga deze onthouden. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat hij zo goed ruikt! Ik heb tot nu toe nog nooit goede ervaringen gehad met geurstokjes. Ik vind dat ze altijd zo vreselijk weinig geur geven! Maar dat zal natuurlijk ook altijd van het merk afhangen. Misschien probeer ik deze wel eens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om zo'n geurtje in een ruimte te hebben. Al hou ik niet zo van sterke geurtjes dus ik zou er zelf minder stokjes in doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geurstokjes zijn altijd leuk! Zelf heb ik er van de Action, maar die blijven niet zo lang ruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oohh wat klinkt dit lekker! Ik hou van geurstokjes en kaarsjes hihi. Vooral straks in de winter. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lijkt me heerlijk! ik vind het zo gezellig van die geurtjes in huis

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrlijk! ;)

    ps; ik ben een trouwe volger van Princessamoda!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!