woensdag 27 november 2013

Happy first birthday!


Bron foto: pinterest

Deze week- gisteren om precies te zijn- bestaat princessamoda een jaar! Ik heb met heel veel plezier het afgelopen jaar mogen bloggen en de posts waar ik extra veel plezier in heb gehad wil ik jullie laten zien!

Bezoek aan Lush!



Het eerste bezoek aan een winkel was bij Lush, waar uitgebreide rondleiding plaatsvond, wat ik erg leuk vond. En helemaal leuk: toen we weggingen gaf de medewerkster nog een heerlijk zeepje mee. De kwaliteit van de foto's zijn niet helemaal top en ik heb het heel formeel geschreven, dus dat dat het begin was zul je wel merken als je het artikel  en de andere posts die wat ouder zijn leest ;)

Mijn eerste review


Mijn eerste ''review'' ging over èèn van mijn favoriete merken en geuren, Rituals!

Schoenen passen



Oorbellen showen



Andere lay-out




Omdat ik niet tevreden was over de lay-out van mijn blog heeft mijn broer geholpen om princessamoda in een nieuw jasje te steken, waar ik heel blij mee was!

Het populaire masker



Een aantal mensen komen terecht op mijn blog dankzij dit DIY masker, die ik heel leuk vond om uit te proberen.

Ook mijn schoenenliefde komt weleens ter sprake :)



In de hoeoverleefik.. en de krant!





Mijn blog kwam in de hoeoverleefik.. en toen het weekthema van de puntuit van de RD over mode ging, stond ik er ook in en konden mensen op mijn blog kijken. En bam, mijn statistieken vlogen gigantisch omhoog! Dat was heel leuk!

Winactie!



Wat ik heel leuk vond, was de winactie! Ik kon de bezoekers eens blij maken door een leuk geschenk van Lancome!

Eerste video!




Toen ik naar Kampen ging, had ik voor de eerste keer een filmpje gemaakt. Een poosje terug wilde ik een shoplog laten zien in een filmpje, maar jammer genoeg werkt de techniek niet altijd zo als we willen :(

Schooltas geshowd



Toen ik mijn nieuwe schooltas showde, was ik niet de enige die enthousiast was. Superleuk, al die reacties!

Dank jullie wel voor al de leuke reacties het jaar door, daar word ik vrolijk van ;) Hopelijk lezen jullie nog lang met plezier de posts die ik met heel veel plezier schrijf!



10 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met het éénjarig bestaan van je blog! Ook erg leuk om het overzichtje te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Erg leuk, de verschillende posts die je op een rijtje heb gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je blog! Heel erg leuk en wat een mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!! Je leren tas vind ik nog steeds heel erg gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Super gaaf!! Zet em op voor het volgende jaar! xxxx degene die je heeft getrokken met sinterklaas ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteeerd!! :) Super leuk die blogs van je!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd!!! Super leuk artikel!!! Xxxx Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke post! Wat heb je al veel leuke dingen gedaan/meegemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!