zaterdag 2 november 2013

Gezellig winkeltje: EEF Home


Afgelopen januari is er een leuk winkeltje geopend, met leuke vintage hebbedingetjes. De collectie is zelf samengesteld en uniek. EEF Home probeert zich te onderscheiden door unieke spullen te bestellen bij unieke leveranciers in plaats van bekende merken. En wàt zijn die unieke spulletjes leuk!



De winkel heeft een stoere vintage stijl met zachte prijsjes, dus je kan hier leuke cadeaus (ook voor jezelf) kopen voor niet teveel geld wat heel handig is nu iedereen het over crisis heeft.



De mensen van EEF Home vinden het een feest om cadeaus in te pakken en klanten blij te maken en als je de producten ziet, blijkt het dat ze oog voor detail hebben.



Heb je nog vragen, tips of commentaar voor EEF Home? Dan horen ze het graag! Ik raad je aan om een kijkje te nemen op de site van EEF Home, waar je nog veel meer leuke producten kan zien en bestellen.

Wat vind jij van deze winkel?

9 opmerkingen:

  1. Leuk geschreven, dank je wel!
    Groetjes EEF Home

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke spulletjes hebben ze, helemaal mijn stijl!
    Als ik een eigen huisje had was ik er zeker flink gaan shoppen haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt mij een hele leuke winkel! Ik ga ook zeker eens even op de site rondkijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke winkel! Heel schattig allemaal. x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke spulletjes, ik houd wel van zo'n vintage look! :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit zou echt geen goede winkel zijn voor mij! Ik ben gek op vintage spulletjes verzamelen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!