woensdag 6 november 2013

Getest: Yellow Label Tea


Misschien heb je deze thee wel een keer voorbij zien komen. Hij werd uitgedeeld bij supermarkten en opgestuurd als je 'm aanvroeg, er wordt dus reclame voor gemaakt. Maar hoe smaakt deze thee eigenlijk?


Lipton is een bewust merk! Duurzaam ondernemen in erg belangrijk bij Lipton. Duurzaam ondernemen met respect voor het milieu, mens en eerlijke handel. 

De verpakking is leuk bedacht! Als je de verpakking opent, zie je het labeltje en het theezakje verschijnt als je de label los maakt.

De thee heeft een traditionele smaak. Hij is niet eens heel bijzonder, maar 'normaal'. En daar houden veel mensen van!  Dus ben je eens toe aan een neutrale smaak? Dan is dit een goede keuze.

Heb jij deze thee al eens uitgeprobeerd?

5 opmerkingen:

  1. Ik had hem toevallig pas voor het eerst geprobeerd, hij smaakt wel prima!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er zelf ook een review over geschreven! Ik vind hem wel lekkerder als andere normale thee, maar het is inderdaad gewoontjes. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb deze thee nog niet uitgeprobeerd, want ik ben zelf nooit zo van de thee van Lipton. Toch zou ik deze wel eens willen proberen als die een normale theesmaak heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey :)
    Your blog is really great-i love it so much. Maybe you're interested in following each other ? I would love it ❤ Pls let me know in a comment on my blog
    kisses, Anna ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind deze thee echt super lekker! Net iets beter dan echte 'gewone' thee.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!