vrijdag 18 oktober 2013

Supersrub van Rituals




Van mijn favoriete merken is Rituals er ook èèn. Als ik aan het winkelen ben, vind ik het ook heel leuk om de winkel van Rituals te bezoeken en producten te testen. Vorige week was ik in de Bijenkorf in Amsterdam, (als je Amsterdam bezoekt raad ik je echt aan daar een kijkje te nemen, supergaaf!) waar ook een Rituals was. Daar mochten we de scrubs uitproberen en de Sakura Scrub sprong er toch wel uit. En tot mijn grote blijdschap ontdekte ik dat wij de scrub thuis al hebben.
Die moest ik nog een keer uitproberen :)




De Sakura Scrub is onderdeel van de Sakura-lijn, die gebaseerd is op de geur van kersenbloesem en rijstmelk. Een Japan, het land dat goed bij Rituals past omdat het bekend staat om een traditie vol rituelen. De kersenbloesem staat voor liefde en geluk en het jaarlijkse vallen van de bloesemblaadjes staat als teken voor het ontluiken van nieuw leven. Rituals kiest de namen van producten niet zomaar, maar met mooie betekenissen!


De pot vind ik er ook leuk uitzien, eenvoudig met een mooie deksel erop. En als de scrub op is, heb je er ook nog iets aan, want dan kan je de pot opnieuw gebruiken. Hoe? Lees dat hier.

Als je de pot opent, is de geur echt heerlijk! Dat vind ik misschien nog wel het leukste aan deze scrub ;)

Het scrubben gaat ook super. Het lijkt een beetje op zeezout, en je voelt dat het een goede werking heeft op de huid.  Na scrubben voelt de huid zacht en ruik je de heerlijke geur van de scrub. Mijn handen waren heel blij met deze scrub!

Benieuwd naar de scrub? In de winkels van Rituals zou je 'm vast eens kunnen proberen, en dat is zeker de moeite waard!


9 opmerkingen:

  1. Hij lijkt me super fijn! Wil je vaker zulke dingen testen, ik vind dit namelijk heel leuk om te lezen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat hou ik van Rituals winkel. Ik vind het ook altijd zo leuk dat je alles mag uitproberen. Ik wist trouwens niet dat er zo'n betekenis aan de namen van de producten zaten, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb zelf nog nooit Rituals producten gebruikt, maar na alles wat ik erover hoor lijke het mij heerlijk producten. Ook deze scrub vind ik erg goed klinken en ben nu wel heel benieuwd naar de geur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ze ook eens geprobeerd in de winkel, super handig dat je dat daar gewoon kunt testen. Ik had daarna zulke zachte handen! Heerlijke scrub is het!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik houd echt van Rituals & vooral van deze lijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah heerlijk! Ik heb ook een scrub van rituals.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt erg fijn, ik hou van scrubs! x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!