dinsdag 15 oktober 2013

Nieuwe schoenen!


Wat vind ik het altijd geweldig om nieuwe schoenen te kopen! Ik bracht weer een bezoekje aan de Sacha, want dat is 'mijn' schoenenwinkel. En? Dubbel geslaagd!





Pas zei iemand tegen me dat ik vaak dingen draag die je of heel gaaf vind of totaal niet. En dat is met deze schoenen denk ik ook! Ze zijn origineel en ik vind de stof erg leuk! Ze lopen nog eens prima en hebben als leuk detail achter op de hak een rits, wat de hakken hoger maakt. Ik was verkocht!





Om er nog neutrale stappers bij te hebben die ook handig zijn voor in de regen kocht ik deze schoenen er nog bij. Ze lopen heerlijk, en ik heb ze al kunnen testen in de regen, zoals je waarschijnlijk al op de foto's ziet ;) En ideaal; een rits aan de binnenkant, wat me heel wat veterwerk bespaard :)

Eigenlijk wilde ik jullie deze schoenen in een filmpje laten zien, met nog wat andere aankopen. Dus ik heb gefilmd, en de video in elkaar gezet. En toen hoefde ik de video alleen nog op te slaan. Wat niet lukte. Ook niet na 6 keer opnieuw proberenen een aantal wijzigingen. Hopelijk gaat het snel weer wèl lukken!


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke schoenen heb je gekocht! Ik vind vooral die eerste schoentjes wel heel erg tof met de rits aan de hak en het leuke patroontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh dat tweede paar laarsjes vind ik helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat eerste paar is stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die schoenen zijn echt iets voor jou!!
    Heel erg leuk!!
    xjes nienke

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!