dinsdag 29 oktober 2013

Leuke items van Webstash.


In mijn vakantie dacht ik veel te kunnen bloggen en artikels vooruit te kunnen schrijven. Niet dus! Mijn kamer krijgt een make-over, ik ben naar de familiedagen geweest (nog foto's gemaakt bij twee te gekke winkeltjes) gelogeerd en nog veel meer leuks gedaan, en dan is het weekje snel voorbij :) Vandaag laat ik jullie kennis maken met een aantal leuke items van de webshop Webstash.nl!



Wat een superleuke armband is dit! In principe overal bij te dragen en je kan 'm eindeloos variëren. Bij een zomerjurkje in de zomer tot een blazer. Het is maar net hoe je het zelf leuk vind te combineren. Hij kost nu €11,95


Wat een grappig horloge is dit! Met leuke bandjes, staat gezellig :) Hij kost €14.95

Wauw, deze vind ik echt helemaal te gek! Je weet niet alleen hoe laat het is, maar je topo gaat er ook nog op vooruit. En dat zou bij mij niet overbodig zijn :) Hij kost €19.95

Als je niet zoveel ruimte hebt in je tas en portemonnee en mobielhoesje bij elkaar wilt is dit ideaal! Ziet er nog leuk uit ook :) Hij kost €14.95

Deze tas vind ik superleuk! Hij is verkrijgbaar in heel veel kleuren kost maar €14.95

Wil je jezelf of een ander laten verrassen? Dan heeft webstash.nl een accessoires goodiebox voor €19.95 die volgens webstash een waarde van €50 heeft. Er kan van alles in zitten, van sjaal tot verzorgingsproducten.

Welk item vind jij het leukst?

6 opmerkingen:

  1. Ik kende de webshop al, maar er al een tijdje niet op gekeken. Wat een leuke items! En waauw, die horloge is prachtig!! Ik ga gelijk weer even een kijkje nemen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat portemonneetje voor je telefoon is super handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk telefoon hoesje! Die wil ik zeker hebben. De kleurtjes zijn ook allemaal zo vrolijk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze site heeft inderdaad hele leuke spulletjes, sommige dingetjes alleen wel een beetje prijzig! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw dat horloge met de kaart! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!