woensdag 2 oktober 2013

Aankoopjes rommelmarkt!


Een poosje terug was ik bij een rommelmarkt waar ik een doos onbeperkt kon vullen voor een paar euro. Vandaag laat ik jullie een paar aankoopjes zien!



Met deze aankoop ben ik heel erg blij! Ik was al een poosje op zoek naar zo'n soort telefoon, dus die liet ik zeker niet staan.


Deze twee klokjes vind ik ook grappig, alleen het is wel handig als ze ook goed lopen, maar daar kan wat aan gedaan worden.


Ik ben niet dol op koffie, maar wel op de leuke producten van Douwe Egberts! Een poosje terug was ik in de winkel van Douwe Egberts, en wàt een leuke serviezen en producten! Je hoeft geen koffieleut te zijn om fan te zijn van Douwe Egberts.


Deze bus vond ik ook leuk op de markt, maar nu begin ik te twijfelen of ik 'm wel zo leuk vind. Hij is ook kapot en ik vind de kleuren een beetje vaal. Maarja, wie weet handig voor een Do It Yourself.


Hoe leuk is dit vintage blikje van Honig!


Omdat ik het altijd leuk vind om nieuwe recepten te proberen, nam ik deze receptenbundel van C1000 ook mee, waarvan ik de leukste recepten bewaar.


Deze knalrode map komt ook zeker van pas!

Dit waren een aantal aankoopjes! Vinden jullie het leuk als ik een keer wat aankoopjes laat zien via een video?


7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke aankopen! De telefoon die je hebt gekocht hebben wij echt precies dezelfde gehad vroeger en we hadden er zelfs ook een 06-11 stickers opzitten haha. Die ouderwetse blikken vind ik ook zo mooi en als ik ze tegenkom gaan ze ook zeker mee. Lijkt mij erg leuk om eens wat aankopen in een filmpje te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke dingen! Vooral die klokjes zijn mooooiiii! Ik zou zeker wel een video van je aankoopjes willen zien! Dus veel suc6 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een mooie spulletjes heb je gevonden! Die oude doosjes, de telefoon en de klokjes zijn heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi vintage, vooral de blikken doosjes staan vast leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!