donderdag 12 september 2013

Nazomeren






17 opmerkingen:

  1. Heel leuke foto's :)Die eerste is leuk! En ik heb een gelijkaardig met die boom! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's. Een vlag met ijsbollen, geniaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke fototjes :) Hopelijk komt er nog een mooie nazomer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moest meteen denken aan ; summertime sadness!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's .. regent het daar niet? :P Ik kan hier niet meer nazomeren haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk nazomer gevoel! Alleen zo jammer dat het nu vooral koud en regenachtig is ineens!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuke foto's (:
    Dat tafelkleed is zo vrolijk!

    Liefs, Liese
    Cats & Dresses

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ga vandaag nog barbecuen, ik hou nog vast aan de zomer zolang ik kan :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!