donderdag 19 september 2013

Herfst tag!

Bron

Of we het nu willen of niet, de herfst komt eraan! En de herfst is niet alleen regen, maar ook nieuwe mode, gezelligheid, een vrolijk bos en nog veel meer. Om in de positieve sfeer te komen vandaag een herfst tag!


Wat vind jij zo leuk aan de herfst?
Gezelligheid! Als ik binnen zit met een kop thee en leesvoer en het regent keihard buiten. Dat vind ik vooral zo leuk aan de herfst :) En niet te vergeten, de bladeren die de mooiste kleuren dragen!

Favoriete herfstdrinken?
Theee! En warme chocomelk vind ik ook heerlijk!

Welke kleding draag je het liefst in de herfst?
Warme, leuke kleding :)


Bron

Wat is jouw favoriete trend van het najaar?

Oversized! Ik ben nog op zoek naar een mooie oversized jas en hoop dat deze trend nog even blijft duren!

Wat is jouw leuke herinnering aan de herfst?

Kastanjes zoeken, dat vond ik geweldig :)

Welke herfstquote wil je achterlaten?

'Autumn is a second spring where every leaf is a flower.'


Dit was de herfst tag, hopelijk vond je 'm leuk! Ik heb 'm gewijzigd, maar als je 'm leuk vindt mag je hem altijd overnemen!


Wat vind jij het leukste aan de herfst?

7 opmerkingen:

  1. Eigenlijk heb ik helemaal geen zin in de herfst, maar deze post fleurt me toch een beetje op haha! Liefs, Cherelle.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke tag om te lezen! Ik vind de quote ook heel erg mooi. Het leukste aan de herfst vind ik toch wel dat het vroeger donker wordt en je het weer helemaal gezellig kan maken in huis met geurkaarsjes enzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tag.. ik heb wel weer een beetje zin in de herfst. Eindelijk weer tijd voor warme comfy kleding, laarzen en sjaals!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tag :-) Elke keer als ik hem lees krijg ik meer zin in de herfst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmm stiekem heb ik er wel zin in, lekker knus en warm! Alleen de regen is wel altijd jammer..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke tag. ik had even een vraagje:) ik heb ook een blog alleen bij mij staat een artikel helemaal op de site. Hoe doe je dat 'meer lezen' ? liefsx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goede vraag :) Dan kan je deze htmlcode gebruiken: .
      Het lijkt was ingewikkeld, maar hopelijk heb ik je kunnen helpen :)

      Verwijderen

Dankjewel voor je reactie!