donderdag 26 september 2013

Een bril als accessoire?


Een bril suf? Brillen zijn zelfs zo leuk dat ze worden gedragen als accessoire, dus zeker niet suf! Vandaag ode aan de bril :)

Tips voor de brildragers!

Heb je een groot en opvallend montuur? Probeer dan niet teveel te knallen met heel veel accessoires, want dat kan je gezicht erg overheersen.

Het geeft een goed zicht als je het schoonmaken van de glazen goed bijhoudt :)

Heb je een pony in je haar? Probeer het goed te matchen met je bril, zodat de pony niet helemaal over de bril valt.

Hoe kies je de goede kleur bril? Houd vooral rekening met je haarkleur en vraag advies aan de opticien, of kijk voor inspiratie op internet. Een neutrale kleur is altijd handig met het combineren van je kleding.

Als je kort haar hebt, zit je bijna altijd goed! Daar komt de bril mooi in uit :)



Een bril voor de sier?

Ik vind de bril zeker een leuke accessoire, en als je het goede montuur hebt (Niet te groot zoals bovenstaande foto) zou ik het leuk vinden een bril voor de sier te dragen. Al kan ik dan wel verwachten dat ik de vraag krijg: 'Heb je een bril?'



Wat vind jij ervan dat de bril als accessoire wordt gedragen?

10 opmerkingen:

  1. Het staat sommige mensen wel echt heel goed! En het geeft je een 'slimme' look. Al zal ik het zelf nooit doen ;) Ik lijk gelijk op zo'n juffrouwtje haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb zelf geen bril, maar vind het als accessoire af en toe wel leuk om bij andere te zien, maar vind het zelf niet zo bijzonder

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor, dat laat soms ook je ogen groter/mooier lijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als iemand het juiste model heeft, dan vind ik een bril altijd wel heel erg mooi staan. Ook als accessoire vind ik het wel leuk. Alleen niet bij mezelf, want ik vind een bril mij nooit echt staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb een bril, maar met weinig sterkte en heb 'm dus niet altijd nodig. Soms doe ik 'm wel gewoon de hele dag op omdat ik 'm leuk vind staan bij m'n outfit haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb zelf een nepbril! Maar ik draag hem niet heel vaak. Ik ben vooral een grote fan van zonnebrillen, ik heb er ongeveer 7 ofzo, haha.
    xxRoos

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeeeeeyy,

    Wanneeer maak je weer een filmpje????
    reageer pleasse!

    doeeiii xxx Sanne.

    Ps. ik vind jouw blog suuuuuuperleuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk idee! Ik hoop dat volgende week of de week erna gaat lukken :) Dankjewel!

      Verwijderen
  8. Ik vind een bril niet mooi bij mij, dus zelf zou ik er nooit eentje als accessoire dragen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!