dinsdag 17 september 2013

Aankoopjes rommelmarkt!


 Als er een rommelmarkt in de buurt is, ben ik er vaak te vinden. Ik vind het geweldig om tussen alle rommeltjes leuke spullen te vinden. En omdat ik zelden met lege handen thuis kom heb ik weer aan paar nieuwe aankoopjes, die ik je graag wil laten zien.
Om te beginnen met deze kop-en-schoteltjes. Omdat ik mijn kamer binnenkort een make-over wil geven ben ik aan het speuren naar veel leuke items die de kamer een vintage look gaan geven kocht ik deze kopjes waarvoor ik 1,50 betaalde.


Deze dossiermap gebruik ik nu als opberger,ideaal! Deze was slechts 50 cent.





Deze oude zeepjes vind ik iets leuks hebben, dus heb ik ze meer voor de leuk gekocht dan voor gebruik.


Deze armband vond ik ook te leuk om te laten liggen, dus die kocht ik ook. Samen met de zeepjes en nog een paar andere frutsels voor een euro :)

Houd jij van rommelmarkten?

17 opmerkingen:

  1. Wat een mooie armband! De andere spulletjes zijn ook erg schattig. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leeuk, al je blogs zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke aankopen! Ik vind die kopjes ook zo mooi die je gekocht hebt. Op een rommelmarkt rondsnuffelen vind ik zelf ook zo leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke aankoopjes, ik wou dat wij ook zo'n leuke rommelmarkt hadden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke aankoopjes! Vooral de kopjes zien er leuk uit..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw die kopjes en schotels! Super mooi! Je vind soms zulke mooie pareltjes tussen al de rommel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. die thee kopjes zijn echt super cute :o

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke aankoopjes zeg! Ik heb nog nooit iets op een rommelmarkt gekocht. Ik zoek nooit genoeg naar de speciale spulletjes denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke aankopen! De kopjes zijn ontzettend schattig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke koopjes! Vooral die theekopjes zijn echt cute zeg :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een leuke aankoopjes! En ook wauw wat goedkoop! Meestal als ik op een rommelmarkt kijk zijn de spullen best wel duur

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De armband en kopjes met bijpassende schoteltjes zijn erg mooi. Heel chique. Zelf struin ik niet vaak een rommelmarkt af, maar als in het buitenland wel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie aankopen! Die kopjes en die armband zijn zo schattig <3
    xxRoos

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk! Altijd heerlijk, struinen over de rommelmarkt! Mooie armbandjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik hou erg van rommelmarkten, lekker snuffelen naar verborgen schatten ;). Grappig, de kopjes heb ik ook! Ze staan te pronken bij de rest van mijn rommelmarkt serviezen , hihi.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!