zaterdag 31 augustus 2013

Tip: Maak je eigen ''kookboek!''

Wil je het perfecte kookboek waarvan je alle recepten wel een keer uit wilt proberen? Voor dat kookboek hoef je niet naar de boekhandel, maar die maak je zelf .
Hoe je dit kookboek indeelt, kan je helemaal zelf bepalen. Allemaal taarten, allemaal maaltijden, of gewoon van alles wat :) Ik heb de recepten in een map geplakt, lekker overzichtelijk en je kan nog wat schuiven.

Waar haal je de recepten vandaan? Ik vind Allerhande (gratis bij de Albert Heijn) echt een heel leuk blad met leuke recepten. Maar ook 'Lekker Doen!' van de Dirk, 'Boodschappen' van Emtè, en nog veel meer leuke en gratis tijdschriften van supermarkten die bomvol recepten staan :)

Vind jij koken en bakken leuk?

14 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk, zoals jij al weet =] Het fijne aan je eigen kookboek vind ik dat je alles erin lust en kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een super handig idee! Ik heb veel losse recepten van in tijdschriften en kan ze nu bundelen in 1 boekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goeie tip! Ga ik zeker gebruiken deze, handig en goedkoop! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja leuk! Ik heb ook een grote multomap vol recepten, heel leuk om lekker inspiratie op te doen.
    Fijne blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke tip! Ik ben zelf gek op bakken en koken en kan ook niet wachten tot onze oven weer in orde is zodat ik daar ook weer allerlei lekkere dingen in kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede tip! Als je in die boekjes bladerd zie je altijd zulke lekkere dingen staan, dan kun je ze net zo goed uitknippen en in een boekje plakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, ik doe ook altijd al mijn favoriete recepten in mijn receptenmap plakken/schrijven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf zeg! Ik hou echt van koken en bakken! Het liefst heb ik later echt een mega oven en keuken zodat ik lekker veel kan bakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kook wel graag, maar het moet wel snel gaan bij mij :-) Uren in de keuken staan doe ik niet graag. Leuk idee, dit DIY kookboek.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke tip om zo je eigen kookboek samen te stellen..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk idee! Ik heb ook nog wat bak-dingetjes die ik nog wil proberen, en die ik erg leuk&lekker vind. Goed idee dus, dat kookboek.
    Kijk ook eens op mijn blog, ik blog nog niet lang, maar ik hoop dat je het tot nog toe leuk vindt!
    www.makealifestyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!