zaterdag 17 augustus 2013

Leuke website: Marington!


Een stijlvolle en trendy webshop, dat klinkt interessant! En zo klinkt het niet alleen, maar zo is het ook. Wat ze verkopen? Je kan beter vragen wat ze niet verkopen :) En wat helemaal interessant is, is dat we 10 %  korting krijgen! Hoe? Lees snel verder.


Marington verkoopt woonaccessoires, kleding, damestassen, leren tassenmuurstickershamamdoeken koffers, sjaals, en nog vèèl meer! Hieronder zie je items die ik niet verkeerd zou vinden om te hebben.







Deze tas vind ik erg mooi! Het heeft veel weg van een Hermès tas, dat maakt 'm alleen al mooi.

Als jij enthousiast geworden bent over Marington.nl, kan je tot 23 augustus met 10 % korting shoppen, zoveel als je maar wilt!

Wat vind jij het mooiste item?

9 opmerkingen:

  1. wow er zitten echt leuke dingen tussen! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw mooie spullen! Ik kende het helemaal niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze webshop was ik pas voor het eerst tegengekomen. Ze hebben leuke spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie items! Vooral de tas vind ik heel erg tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow ik vind die armband met die blauwe steen echt supermooi!!
    xx nienke

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!