vrijdag 16 augustus 2013

Let's take a drive in the fashiontruck!


Afgelopen week was ik op vakantie en heb ik veel leuke markten en plaatsen bezocht. Op de meeste markten zag ik gewoon kraampjes, maar op deze markt in Ommen zag ik een knalroze gezellige bus!  Tja, daar kàn je gewoon niet voorbij lopen :)
Deze roze bus is the Fashion Truck, zoals je op de foto ziet. Het is afkomstig uit New York en de shoptrend is ook naar Nederland gekomen. In The Fashion Truck vind je hippe en betaalbare kleding, en een styliste die jou adviezen geeft. Toen ik binnenkwam leek het net een mega inloopkast, met vèèl leuke items! Felle kleurtjes, leuke prints, je vind het allemaal in The Fashion Truck!















Benieuwd naar The Fashion Truck? Neem dan een kijkje op thefashiontruck.nl.

Toen ik op vakantie was heb ik wel niet kunnen bloggen, maar wel bedacht dat het tijd is voor een schoonmaakbeurt! Sommige rubrieken gaan eruit, ik heb nieuwe dingen bedacht en ook heb ik gefilmd.  Heb je nog leuke ideeën of tips van rubrieken die je te gek vind, of er ècht uit moeten? Dan mag je het altijd laten weten!

Ken jij The Fashion Truck al?



12 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo'n fashion truck! Ik had er zelf nog nooit van gehoord, maar ze verkopen zo te zien wel hele mooie dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een leuke items! Ik kende de fashion truck nog niet, maar ben nu al fan van de kleding die ze verkopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ga je filmpjes maken voor je blog?? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow leuk! Er hangen gave dingen tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gaaf...nee ik kende het niet, vooral die armbandjes zijn echt gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!