dinsdag 27 augustus 2013

Kopje koude thee?

Een kopje thee is altijd lekker als je net zo'n theeleut bent als ik ;) Er zijn ook mensen die in de zomer liever geen thee drinken, want wat heb je nou aan een warme kop thee in de zomer? Daar heeft Zonnatura iets op bedacht: frisse thee!

Wat me opvalt, is dat Zonnatura de natuur belangrijk vind. Zonder onnodige toevoegingen, 100% biologisch etcetera. Goed bezig, Zonnatura!


Maar behalve dat de thee biologisch is, is deze variant ook nog anders dan het normale kopje thee dat wij kennen. Je hangt het theezakje in een glas en je doet er (mineraal)water bij.  Vervolgens laat je het zakje 5 minuten trekken en doe je er eventueel nog ijsblokjes bij. Echte zomerthee dus!





En dan mag je proeven! Je hoeft niet te wachten tot de thee is afgekoeld, dus dat vind ik wel een voordeel :) En de smaak vond ik nog niet eens zo verkeerd. Het deed me een beetje denken aan de icetea zonder prik,  maar dan veel voller van smaak.

Wat vind jij van frisse thee?


6 opmerkingen:

  1. Hmm als het op ijsthee lijkt is het wel te proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me lekker! Ook wel handig is het dat je niet hoeft te wachten tot je thee koud is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Koude thee wat geen ijsthee is. Het klinkt wel interessant en het zeker wel eens willen proberen. Ben namelijk al dol op 'gewone' thee.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!