donderdag 29 augustus 2013

Hippe shoppingsite: hipvoorhaar.nl




Ben je op zoek naar een online mode-en-beautywarenhuis? Dan raad ik je aan een kijkje te nemen op hipvoorhaar.nl, een shoppingsite  met een groot assortiment waar je heel veel leuke keuzes  hebt!
Je heb nu keuze uit 221308 producten op hipvoorhaar.nl, dat is best veel ;) De shoppingsite verwijst je door naar hippe merken zoals Esprit, Miss Etam, G-Star, Mexx, Tommy Hilfiger, Asos, Vera Moda en nog veel meer. En je hebt keuze uit heel veel items: dameskleding, accessoires, verzorgingsproducten, de leukste schoenen, waaronder al laarzen voor het najaar en nog veel meer. Ik laat jullie een aantal mooie items zien!

Als je op een item klikt, kom je op de site van het merk en natuurlijk bij het item, handig! Deze klassieke bloes van Supertrash kost €89,95.

Wauw, dit jasje vind ik heel erg mooi! Deze kleur zie ik ook weer veel voor de winter en de ritsen maken het helemaal af.

Deze jas vind ik ook een topper! Ook hier vind ik de kleur erg mooi.


Wauw, naar zo'n tas ben ik op zoek! Ik heb nog een goede schooltas nodig, zou deze tas alle boeken overleven?



Deze doorgestikte en chique tas doet me denken aan Chanel.

Wauw, wat een prachtige tas van DKNY! Klassiek, strak en stijlvol. Ook handig, bijna overal bij te dragen :)



Mooie armband met mooie strik :)

Prachtige, eenvoudige ketting!

Als ik een wishlist had stonden deze oorbellen er ook op :)

Deze handcremès zien er heel vrolijk uit!

Wat is jouw favoriete item?

8 opmerkingen:

  1. Mooie items! Ik vind de armband en de zwarte tas erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! Het artikel komt vanmiddag online, dus hou het in de gaten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie items! Ik vind dat groene jasje ook erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dingen! Leuk dat ze Supertrash verkopen!

    (Doe je al mee met mijn winactie? :))

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!