zaterdag 3 augustus 2013

Boekhandel Ritmeester.

 Deze week was ik op de Buiten-beurs, waar het zoals altijd heel leuk was! Er waren weer genoeg leuke stands en ook de stand van Boekhandel Ritmeester kwam ik tegen. En bij deze boekhandel hoef je niet aan alleen maar boeken te denken, maar ook aan PIP, sieraden, zeepjes, (woon)decoratie, oftewel niet een doorsnee boekhandel!

Bij de stand stond een bakfiets met van alles over gezond eten. Biologisch eten, eten zonder e-nummers en nog veel meer!

Ook waren er veel leuke (woon)decoraties. Zeepjes, schilderijtjes, sieraden, tassen, en nog veel meer leuks!








De vrolijkheid ontbreekt ook zeker niet bij Ritmeester! Er is ook een ruime collectie van PIP, met o.a. schoolspullen, portemonnees en tassen.






Natuurlijk ontbraken de producten waarvoor je naar een boekhandel gaat ook niet. Vrolijke agenda's, romans, kookboeken, films, en cd's waren ook aanwezig.


Benieuwd naar Ritmeester? Neem dan een kijkje op de site!

Ken jij deze boekhandel al?



8 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige dingen hebben ze zeg! Mooie foto's heb je gemaakt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! Mijn PIP-tas staat er ook tussen :)
    xxRoos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke winkel. Daar zou ik wel een paar uur zoet zijn denk ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat vind ik nou leuk. Echt een winkel voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke winkel! Lijkt mij erg leuk om daar lekker rond te snuffelen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!