maandag 1 juli 2013

Tag: This Or That!

Ja, het is weer eens tijd voor een tag! Dit is een tag waarin ik telkens moet kiezen in tussen twee dingen, die ik vaak allebei leuk vind!



Lange mouwen of korte mouwen.

Hmmm..deze is lastig! Toch ga ik voor de lange mouwen, want dan heb ik het in ieder geval niet koud :)

Streepjes of ruitjes.

Ik bedenk nu dat ik best wel veel streepjes draag! Goed te combineren met een basic tintje.

Jasje of vest.

Ik draag heel vaak jasjes! Als korte mouwen nèt te koud zijn, vind ik het heel handig om een jasje te dragen!

Cowboy laarzen of paardrij laarzen.

Allebei niet helemaal mijn favoriet, maar ik ga zeker voor de cowboy laarzen! En denk dan niet aan cowboy laarzen met alle kleuren van de regenboog en ruw leer, maar ik denk eerder aan korte laarsjes die ik heel veel zag afgelopen winter.
Bron foto: weheartit.com



Hakken of platte schoenen.

Ik vind hakken echt super! Misschien niet altijd comfortabel, maar op z'n tijd wel elegant!

Kettingen of armbanden.

Fan van allebei, maar als ik moet kiezen, ga ik toch voor de kettingen.

Oorknopjes of oorhangers.

Ik kleine roosjes ook mooi om te dragen, maar oorhangers zijn toch meer mijn ding. Geen oversized oorbellen, maar bescheiden eyecatchers ;)

Sjaals of hoedjes.

Ga ik toch voor de sjaal, ook al vind ik hoedjes ook heel tof!

Teenslippers of sandalen.

Ik ben dol op sandalen, met sleehak of leuke kraaltjes!

Bron foto: weheartit.com
Blush of bronzer.

Vind een blush op z'n tijd wel mooi, al heb ik er nu geen èèn in mijn bezit. Scoor ik wel een keer in de opruiming ;)

Lipgloss of lipstick.

Een mooie neutrale lipstick vind ik heel mooi! Niet teveel glitter en glam, want ik vind een natuurlijke look meestal het mooist!

Eyeliner of mascara.

Ik gebruik eigenlijk nooit eyeliner, dus ga zeker voor de mascara!

Neutraal of kleur.

Ik draag niet vaak hele felle kleurtjes, want vind een neutrale look mooi!

Kwasten of sponsjes.

Ik gebruik kwasten veel vaker,(lees: ik gebruik nooit sponsjes) en de onderstaande roze kwast van de Hema is mijn favoriet :)



Lang of korte nagels.

Niet te lang en niet te kort, dus ik zit er eigenlijk een beetje tussenin.


Parfum of bodyspray.

Ik ben echt parfumfan! Het liefst zou ik zoveel mogelijk parfums willen hebben!

                    Bron foto: weheartit.com

Lotion of Boydbutter.

Ik vind bodylotion heerlijk! Als je nog op zoek bent naar een heerlijke budget lotion, raad ik je aan om even langs de Etos te gaan!

Douchegel of zeep.

Zonder twijfel! Ik gebruik douchegel ook veel vaker.

Knot of paardenstaart.

Een knot blijft altijd hot ;)

Schuifspeldjes of knipjes.

Voor mijn gevoel zijn knipjes steviger.

Haarlak of gel.

Gel is tien keer niks voor mij, en met haarlak blijft m'n haar beter zitten, ook al gebruik ik het niet heel vaak!

Lang of kort.

Een half jaar geleden had ik heel hard 'kort' geroepen, want toen had ik mijn haar kort laten knippen. Maar nu ben ik weer aan het wachten tot het lang is.

Licht of donker.

Kan ook niet anders als je blond bent ;)

Lok of pony.

Omdat ik eerst een pony had, zijn die nu gegroeid tot langere lokken, maar vind een kapsel op èèn lengte denk ik het mooist. Een pony kan heel tof zijn, ik vond het ook leuk totdat ik weer eens iets anders wilde proberen.

Los of vast.

Vind het allebei heel erg leuk! Een vlecht, hoge knot of een vlot staartje vind ik heel leuk, maar om het los te dragen vind ik òòk weer leuk! Toch ga ik voor vast, omdat dat iets gevarieerder is.

                   Bron foto: weheartit.com

Regen of zonneschijn.

Ik word vrolijk van de zon, maar regen kan ook gezellig zijn. Als je binnen zit.

Zomer of winter.

Ik wacht altijd op de zomer, en vind het super dat het eindelijk zomer is!

Herfst of lente.

Dit seizoen is vrolijk!

Chocolade of vanille.

Zonder twijfel!

                   Bron foto: weheartit.com


Dit was de tag alweer! Ik heb sommige vragen weggelaten, maar vind het een hele leuke tag! Overnemen mag natuurlijk altijd!

Wat vind jij de leukste vraag en wat zou jij antwoorden?

Pas vroeg iemand of ik misschien iets wilde doen met combineren van kle(u)ren.  Dat vind ik een heel gaaf idee en dat wil ik zeker doen! Wat vinden jullie leuk om te zien hoe je dat moet combineren? Van printje tot bretels, wat jij leuk vind!




11 opmerkingen:

  1. Spr leuke tag! Xxxx L.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk om te lezen! Ik zie ook zeker wel dingen die ik zelf ook gekozen had.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen! Wel lastige tag, ik zou tussen veel dingen niet kunnen kiezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tag! Ik had op bijna elke vraag hetzelfde antwoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij de meeste dingen ben ik het met je eens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die sandalen met kraaltjes zijn leuk zeg :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke tag! Ik heb 'm ook gedaan en ik vind het altijd weer leuk om te zien wat anderen antwoorden op de vragen :)
    Er zaten een paar lastige vragen bij he!

    X

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!