vrijdag 26 juli 2013

Stylight!

Ben jij een fashionista en kan je altijd wel inspiratie gebruiken? Dan wil ik je kennis laten maken met de site Stylight. Op deze site worden looks, oftewel outfits geshowd met items die jij ook kan bestellen via de website van Stylight.






Voor de mensen die graag online shoppen, is het vaak lastig te kiezen naar welke webshop ze gaan. Er zijn er best veel ;) En Stylight heeft veel webshops verzameld, waardoor je ook nieuwe shops kan ontdekken!
Het heeft iets weg van lookbook,maar dan veel uitgebreider! Je kan een soort collage maken van je eigen outfit, met items, quotes en veel meer!  Dus inspireer anderen en laat je inspireren door anderen.
Klinkt dit interessant? Kijk dan eens op stylight.nl en ontdek looks, items en nog vèèèl meer!
Heb je een Iphone? Dan kan je de app van stylight downloaden, dus overal inspiratie en looks! Hier meer informatie over de app.


Ken jij Stylight al?











4 opmerkingen:

  1. Leuke site idd!! Veel, heel veel dameskleding :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke dameskleding en heel veel keus idd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik ben trouwens heel benieuwd wie jij ben, na je reactie op een blogartikel van mij. :)
    ("Leuke rok! Volgens mij zit jij bij mij op school!")

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Binnenkort zie je foto's van mij op mijn blog, misschien dat je me dan herkend ;)

      Verwijderen

Dankjewel voor je reactie!