zaterdag 6 juli 2013

Proefmonsters: Jil Sander, Escada en Sisley.

Ja, het werd weer eens tijd om proefmonsters te testen! Een nieuwe en voor mij onbekende geur van Sisley, een kersengeur van Escada, en een hele mooie geur van Jil Sander.


Escada Cherry in the air.




Wat een heerlijke geur! Echt een kersengeur, met een typisch vleugje parfum erdoor heen. Echt heerlijk, en anders dan andere geurtjes!
Wat Douglas schrijft:

'Cherry in the Air is de verrukkelijke nieuwe limited edition lente- en zomergeur van Escada – een onweerstaanbare geur geïnspireerd op de uitgesproken, friszoete geur van kersenbomen in volle bloei. Een glimp van rijpende kersen in de bomen, het eerste fruit van de zomer, neemt u onmiddellijk mee naar heerlijk lange, warme, zorgeloze zomerdagen.

Het verleidelijke aroma van deze felgekleurde, overheerlijke vruchten zet al uw zintuigen op scherp en laat u dagdromen over fietstochtjes met vrienden door Zuid-Franse boomgaarden en picknickmanden vol fruit onder de kersenbomen.'


De parfum is verkrijgbaar vanaf 34,95


Jil Sander Eve.




Wat vind ik dat deze parfum er schitterend uit ziet! De parfum ruikt ook heerlijk fris en ruik je goed, niet overdreven, maar gewoon precies goed ;)
Wat Douglas over deze parfum schrijft:

'Eve vertelt het verhaal van natuurlijke schoonheid, pure uitstraling en zorgeloos vertrouwen. Met kostbare ingrediënten als grapefruit, wilde roos en sensuele patchouli krijgt de geur haar elegantie.'

Eve is verkrijgbaar vanaf 36.90






Wat heeft deze sample een leuke uitstraling! Een bepaalde elegante stijl! De parfum zelf vond ik aardig scherp. Niet helemaal mijn ding, maar als je wel van scherpe parfums houdt, is dit zeker een aanrader!
Er zit o.a. groene mandarijn, jasmijn, peper, grapefruit, jeneverbes en muskus in.
Het goedkoopste exemplaar is 54,40. Je kan 'm hier bestellen.

Welke sample spreekt jou het meest aan?

7 opmerkingen:

  1. De eerste 2 lijken mij heel erg lekker. De laatste geur twijfel ik over, omdat je al zegt dat die scherp is en ik daar zelf ook niet zo erg van hou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die van escada ziet er wel super uit vind ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De geur van Escada is echt heerlijk zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat Escada geurtje lijkt me erg goed! Echt iets voor de zomer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die cherry vond ik persoonlijk iets TE zoet , ben wel benieuwd naar die jill sun

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!