woensdag 10 juli 2013

Leuke bloezen bij Esprit.

De bloes is nooit uit, makkelijk te dragen en ook nog eens leuk te combineren! Vandaag mag ik jullie schrijven over bloezen van Esprit, want dit kledingstuk wordt ook zeker niet gemist bij Esprit!






1.

 Mijn oordeel:
Mooi! Ik vind de v- hals wel wat hebben, en ook de kleur vind ik erg mooi. Ook een leuk detail: van achter is deze bloes langer dan van voren. Ja, deze zou leuk in mijn kledingkast staan.

Hoe te dragen:
Deze bloes is verschillend te dragen, omdat het een effen kleur is en je 'm zelf toe kan passen hoe je het zelf leuk vindt!
Het is leuk om deze bloes te dragen in een rok (zoals deze, of een wijde rok, en een low high rok is ook uitstekend te combineren met deze bloes.)
Ook kan deze bloes gecombineerd worden met een short, of een nonchalante look zoals op de onderstaande foto.




Prijs en info:

Bij de beschrijving staat dat dit item lang mee gaat, dat is altijd handig!

De bloes kost €49,99

2.




Mijn oordeel:

Het kant bij de schouders vind ik erg mooi, en het geeft daarom een boho uitstraling.

Hoe te dragen:
Deze bloes is leuk te combineren met pastel tinten of denim, zoals hierboven.

Prijs en info:

Ook deze bloes is van achter langer, en hij is vier cent goedkoper dan de vorige bloes: €49,95


3.





Mijn oordeel:

Mooie bloes! Basic en effen, dus overal bij te dragen!

Hoe te dragen:

Leuk om te dragen in een rok, zoals bij de eerste bloes. Maar ook in een broek of met een shortje is deze bloes helemaal leuk. Mooie sieraden erbij en je hebt een top outfit!

Prijs en info:

Zoals veel bloezen ook in andere kleuren verkrijgbaar. (Roze,zwart en lichtblauw)
De bloes kost €29,95. Goedkoop als je de prijs vergelijkt met de andere bloezen!

4.





Mijn oordeel:

Dit is tot nu toe mijn favoriet! Leuke details, en toch heel eenvoudig. Less is more ;)

Hoe te dragen:
Op de bovenstaande foto vind ik de bloes heel mooi gecombineerd. Het lijkt net of de knoop en het lint bij de blouse horen, en dat vind ik erg leuk. Je kan de bloes ook dragen in een chique rok en rocken met eyecatchers, zoals sieraden of toffe schoenen. Maar een drukke print is ook nooit verkeerd.

Prijs en info:
Hij kost  49,95 en gaat lang mee. Heb je 'm liever in een ander kleurtje? Je kan 'm ook bestellen in het lichtblauw of roze.

5.
Mijn oordeel.
Mooie bloes! Een apart model, wat de bloes juist leuk maakt!

Hoe te dragen.

Leuk te combineren met denim, zoals je op de bovenstaande foto ziet. Maar ook met een strakke rok komt het model van de bloes naar voren.

Prijs en info.

Deze bloes kost  49,95.

6.




Mijn oordeel:

Deze bloes straalt iets nonchalant uit, en dat heeft wel wat.

Hoe te dragen:
Ook deze bloes is weer goed gecombineerd op de foto, de broek maakt de look helemaal af!

Prijs en info:
Hij kost  35,95. Goedkoop als je vergelijkt met de andere bloezen!  Als roze niks voor jou is, kan je 'm ook bestellen in andere lichte kleuren.







Mijn oordeel:
Wat een leuke, aparte bloes! Ik vind de kleur heel mooi, en de achterkant is tof!

Hoe te dragen:
Deze bloes is perfect in een kokerrok, maar als je niet zo van chic houd kan je 'm ook met denim dragen of een felle bloemenprint.

Prijs en info:
Deze bloes is in vergelijking met de andere bloezen wat duurder,  59,95.


Mijn oordeel:
Deze is gaaf! De strepen lopen door elkaar heen, en dat vind ik vooral heel leuk!

Hoe te dragen:
Deze bloes is op veel manieren te dragen. Met denim, een kokerrok, of een effen rok in een fel kleurtje.

Prijs en info:

Hij kost  35,99, in vergelijking met de anderen goedkoop voor zo'n leuke bloes!

8.



Mijn oordeel:
Opnieuw weer een mooie bloes! Mooie kleurtje en leuke details!

Hoe te dragen:

Tja, ik zeg bij veel bloezen dat het leuk te dragen is met denim, dus bij deze bloes opnieuw weer ;) Denim kan met alles, maar met een bloes als deze vind ik het helemaal leuk om te combineren met denim.

Prijs en info:

Hij kost  59,95 en is ook te bestellen in het beige.

9.




Mijn oordeel:

Leukleuk! Zelf heb ik ook een spijkerbloesje, die ik afgelopen winter vaak heb gedragen.

Hoe te dragen:

Het is leuk om deze bloes te dragen op een printje of een effen stof. Je kan 'm niet alleen als bloes dragen, maar als jasje is deze bloes ook erg leuk!

Prijs en info:

Hij kost  69,95 en het materiaal is met pigmentkleuring; zorgt voor unieke washed effecten in de trendy vintage look.  


Nog meer leuke bloezen zien? Kijk dan hier!
Welke bloes is jouw favoriet?



8 opmerkingen:

  1. de eerste bloes is mooi maar veel te duur

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie blousen! Ik vind het alleen wat jammer dat ze niet getailleerd zijn, dat is misschien de mode.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er allemaal erg leuk uit! Alleen mijn favorieten zijn toch wel de eerste blouse en de laatste 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het eerste en derde blouseje vind ik leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie blousejes, maar allemaal wel vrij prijzig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij Bonprix.nl zijn ook leuke bloesesjes, en er staan ook nog hele leuke blousesjes bij de shirtjes. Die zijn echt niet duur!
    Ik heb er zelf ook van!
    Alleen willen de foto'tjes al een tijdje niet laden, dus heb je er niet zoveel aan...

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!