dinsdag 30 juli 2013

Budget Aanraders!

  Niet te duur en fijne producten! Ben jij daar naar op zoek? Lees dan snel verder om een aantal budgetaanraders te zien!

Gewoon Hema!
Op zoek naar niet al te dure producten die er vrolijk uit zien? Dan ben je bij de Hema aan het goede adres. Stipjes, ruitjes, bloemetjes; vrolijk en stijlvolle verpakkingen. Maar niet alleen de verpakkingen, maar ook de kwaliteit vind helemaal top!


Over deze wattenschijfjes van de Action ben ik heel positief. Ik vind de kwaliteit prima en je betaald er rond de 55 cent voor, dat is echt cheap!

Bij de Etos kan je ook producten kopen die aardig budget zijn. Meestal koop ik iets bij de Etos in de opruiming. Voor deze bodylotion betaalde ik toen 1,- en het is een heerlijke bodylotion die lang mee gaat!



Wat is dit een heerlijke parfum! Ik kocht 'm bij de Wibra, en ik heb zeker geen spijt van deze koop. De flacon vind ik er al mooi uitzien, ook omdat de kleuren zo mooi in elkaar over lopen. Toen ik de geur rook, dacht ik aan de geur van Mexx Wild, een heerlijke geur! Hij koste rond de 3,50.

Dit waren aan een aantal budgetkoopjes die ik je aanraad!
Heb jij nog een budget aanrader?

11 opmerkingen:

  1. Goeie aanraders! Ik ben sowieso weg van de Action :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben wel benieuwd naar het parfum van de Wibra..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aanraders! thanks voor de tips

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke aanraders! Ik vind de tubes van de Hema er zo leuk uitzien met die verschillende patroontjes. Bij de Wibra zitten er ook zeker hele lekkere geuren tussen met een leuk prijsje. Ik ga er altijd even aan snuffelen als ik daar ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat parfum van wibra ziet er verrassend goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw leuke aanraders die tubes van de Hema geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ben altijd in voor goedkope maar wel bruikbare spullies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind de HEMA ook altijd fijn en ik zoek altijd naar budget producten :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!