donderdag 6 juni 2013

Winactie: Lancôme Doll Eyes Mascara Giftset

Het is zover; er valt hier iets te winnen! In samenwerking met parfumswinkel.nl mag ik èèn van jullie blij maken met een set van Lancôme.



Binnen èèn dag kwam dit setje al binnen, dus lang hoefde ik er niet op te wachten! In deze set zit een mascara,  (mini) oogpotlood en een populaire oog remover.
 De mascara ' Hypnôse Doll Eyes' geeft een echt poppenwimpereffect.
De Bijenkorf schrijft over de mascara:
'Hypnôse Doll Eyes Mascara geeft je wimpers meer volume en verlengen en liften je wimpers. De kegelvormige borstel is zorgvuldig ontwikkeld om voor de ideale hoeveelheid te zorgen op elke wimper, zelfs in de binnenhoek van het oog. De exclusieve Fibershine formule, verrijkt met nylon poeders, biedt een perfecte toepassing en prachtige krul voor verleidelijk stralende wimpers. '

Dan het oogpotlood 'Lancôme Crayon Khol' . Daarme kan je de vorm van de ogen accentueren of veranderen. 

En last but not least:  de remover 'Bi-Facil'. Deze remover is erg populair. 

Hierover schrijft de Bijenkorf:
'Lancome Bi-facil is een reinigingsmelk met snel effect, geschikt voor gevoelige ogen. Deze niet-vette formule verwijdert oogmake-up in een oogwenk en in alle zachtheid. '



Ik denk ongetwijfeld dat de winnaar van dit setje blij zal zijn! Dit setje was 31 euro, maar bij parfumswinkel.nl zag ik dit setje voor 23,25. Dus als je dit setje niet wint en 'm toch heel graag wilt, kan je 'm daar voordelig bestellen.

Hoe kan je meedoen?

- Volg mij op Bloglovin.
Toen ik dit op andere win-acties zag, had ik vaak de gedachte dat ik dan niet mee kon doen, omdat het een heel gedoe zou zijn. Maar nee, ik heb het nu ook aangemaakt en het is heel leuk en simpel! Je hoeft alleen je naam, gebruikersnaam, E-mail (of Facebook) en een wachtwoord voor op Bloglovin in te voeren om lid te worden. En dan kan je alle blogs die je leuk vindt ( en Bloglovin hebben) volgen! Je kan instellen dat je een E-Mail krijgt met de posts van de blogs die je volgt, maar dat kan je ook uitstellen. Het is helemaal gratis en nog superleuk ook!

- En waarom wil jij dit setje hebben? Laat het achter in de reacties!

Deze winactie geldt alleen binnen Nederland. Alle mensen die reageren als Anoniem, zet even een (nick)name onder je reactie, anders is de winnaar een anoniem, en blijken er dat meer dan èèn te zijn.
Je kan tot volgende week donderdag 13 juni meedoen.

Succes!



17 opmerkingen:

  1. Super leuk! Ik ga sws mee doen! Xxxx l.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil graag deze set omdat ik een nieuwe mascara nodig heb. Ik volg je blog al op bloglovin :) ik vind de set super Graaff :D
    X Hannah v S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe graag mee! Ik heb heel veel positieve reacties gelezen over deze mascara en ben heel benieuwd. Meestal koop ik alleen budgetproducten (m'n blognaam zegt genoeg ;). Oh en uiteraard volg ik je op Bloglovin'

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeii,,

    Superr leuke actie, ik ga niet zuren om ik heb een nieuwe mascara enzoo,
    Ik doe mee omdatt het een leuke actiee is!

    Doeix Eva
    en ik volg je op bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe mee! ik volg je via bloglovin! Ik ben gek op de hypnose drama en die is bijna op, dus deze lijkt me echt ook het einde om eens te proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leukk!!!

    Ik volg je nu op bloglovin!

    xx J

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het echt een super leuke winactie!

      Xx J

      Verwijderen
  7. Hele leuke winactie ik doe graag mee! Ik ben altijd al fan geweest van Lancôme producten vooral van mascaras. Ik heb erg korte wimpers en het aanbrengen van Lancôme mascaras hebben mijn wimpers meer lente en volume! Ik volg je op bloglovin en heb deze post geliked :).

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke set! Jammer dat de winactie alleen in Nederland geldt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke winactie! Ik doe alleen zelf niet mee, want ik kan heel weinig oogmake-up gebruiken. Dan gun ik het een ander meer die het wel dagelijks kan gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke winactie! Ik doe heel graag mee :) Ik volg je via Bloglovin' (want ja Bloglovin' is superleuk -en verslavend). Ik zou graag willen winnen, omdat ik nog helemaal niet bekend ben met Lancome make-up. Dit zou natuurlijk een geweldige kans zijn om kennis te maken met dit merk! :) Have a lovely weekend! xNicool

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik volg je op bloglovin'! Ik zou het heel leuk vinden om dit setje te winnen omdat ik veel goeds over deze mascara heb gelezen. Ik heb de perfecte mascara nog niet gevonden, dus misschien is dat deze wel! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe graag mee. Cosmetica van Lancôme gebruik ik normaal gesproken niet omdat die boven mijn budget is. Maar winnen wil ik natuurlijk wel. Vooral naar de mascara ben ik natuurlijk heel benieuwd. "Poppenwimpereffect" is in ieder geval heel welkom.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoii

    leuke actie!!
    ik volg je!!

    xx Jans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Spr leuk, ik zou vooral die mascara willen winnen! xxx nienke ps. volg je ook op bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke actie!
    Ik volg je op bloglovin!!

    Gr Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!