woensdag 12 juni 2013

Shopreport: Noa Noa.

Een poosje terug was ik in de Noa Noa, wat ik een hele aparte, en daarom een hele leuke winkel vond! De kleding deed me denken aan de stijl kleding die ze gedragen werd bij de serie  'Het Kleine Huis Op De Praire', wat ik vroeger heel vaak keek. Maar tegelijk was het ook een romantische stijl met zachte kleuren, en ik vond het heel mooi!




Noa Noa is in 1981 opgericht door de broers Harald en Lars Holstein De naam Noa Noa betekend simpel en harmonieus. De collecties zijn ontworpen in Denemarken in de idyllische omgeving van Noord-Zeeland en in fabrieken over de hele wereld. Het merk word nu verkocht in 25 verschillende landen en 180 verschillende winkels van Noa Noa.






















Wat vind jij van deze stijl?


9 opmerkingen:

  1. Ahw, hoe schattig!? Volgens mij is er bij mij in de buurt ook eentje die ik altijd over sla. Ik moet de volgende keer gewoon naar binnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind noa noa echt een prachtig merk! heel mooie kledij hebben ze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had zelf nog nooit van deze winkel gehoord, maar wat een leuke kleding en sieraden verkopen ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt echt mooie foto's gemaakt! Ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben echt fan van Noa Noa! Mooie foto's ook meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind Noa NOa heel mooi, prachtige foto's! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!