zaterdag 1 juni 2013

Mooie Landen: Argentinïe.

Het liefst wil ik zo veel mogelijk van de wereld zien!Ik ben benieuwd naar culturen, mooie plaatsen, mensen in andere landen, en alles wat er te weten valt. En om jullie al kennis te laten maken met andere landen, wil ik jullie wat foto's laten zien van verschillende landen.  Ik begin gewoon bij de 'a', en hopelijk gaan we tot de 'z'! We beginnen met het land waarvan de èèn de Messi denkt, en de ander aan onze eigen koningin.

Argentinïe.










Vind jij dit een mooi land?


Bron foto 1,2,3,4,5,6,7,8

3 opmerkingen:

  1. mooi, en wat een leuk idee van het alfabet! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Suuuperleuk!! Ik wil er zelf ook nog heel graag een keer heen :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh heerlijk! Ik ben er echt aan toe om lekker weg te gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!