zaterdag 1 juni 2013

Hello June!

Mei maakt plaats voor juni, een maand dat zomers klinkt en hopelijk ook zomers gaat worden!
Om al een beetje in de juni-stemming te komen, laat ik jullie wat zomerse producten en foto's zien!


Dit product van Replay ruikt heerlijk fris, en ik vind frisse geurtjes heerlijk, vooral in de zomer!


    Dit product van de Bodyshop vind ik echt super!

    Voor zomerse volume is dit product van Toni&Guy handig. Ik vind het ook heerlijk ruiken!

    Dit is echt een douchecrème voor als je op het strand geweest bent, een typisch, heerlijk zomergeurtje!







Wat lijkt jou het fijnste product?

20 opmerkingen:

  1. Super mooie foto's zeg! Wauw! Juni is de maand dat ik jarig ben hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die douchegel & parfum van Replay heb ik ook, heerlijke geur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij kan echt super fotograferen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeei,

    Ik zou heel graag willen weten hoe jij op het idee gekomen bent om een blog te beginnnen, het lijkt mij namelijk ook heel leuk om een eigen blog te hebben! =)

    Doeii

    Ps. Mooie fotoows!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je ook een blog wilt beginnen! Omdat ik dol ben op mode,creatief zijn,etc. en het heel leuk vind om te fotograferen, wilde ik alle dingen die ik leuk vind combineren in èèn mega hobby; bloggen!

      Groetjes!
      En als je een blog gaat beginnen, laat het me dan ff weten, ben benieuwd ;)

      Verwijderen
    2. Heeei

      Okee, Als ik een blog begin zal ik het laten weten!

      doeii

      Verwijderen
  5. Heey,

    Ff vraagje, zou je misschien de prijzen erbij willen zetten en waar je ze vandaan hebt daar ben ik namelijk nog wel benieuwd naar! Alvast Bedankt!

    Xxxx

    Ps. Zou je misschien een keer een draw my live doen, zou ik heel leuk vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wooow!! Je bent eeecht supergoed in fotograferen!! :)
    Ik doe het zelf ook heel vaak!!
    LEUKE BLOGGG!!!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De douchecreme! I looove papaya! :D Mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So fabulous! Looking good!

    www.goodbadandfab.com
    personal style and fashion musings of a LA fashion lawyer living life in the fab lane!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah wat een mooie foto's allemaal! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!