vrijdag 28 juni 2013

DIY: Etagère

Pas werd er aan me gevraagd of ik het leuk zou vinden om foto's te maken van een zelfgemaakte etagère, wat ik een heel leuk idee vond, en helemaal toen ik de etagère zag!



Wat heb je nodig?

Het ligt eraan wat voor een etagère je wilt maken. Je kan zoals hier boven een etagère maken met glazen schalen en glazen, maar ook kleurrijke borden. Het is maar wat je zelf leuk vind!
Voor deze etagère heb je het volgende nodig:

- Glaslijm
- Schaaltjes (klein, middel, groot) Je kan de schalen kopen bij de Action, of een kringloopwinkel.
- Twee bokalen (de glazen)

Aan de slag:

Je lijmt de bokalen en de schalen aan elkaar. Glaslijm is echt aan te raden bij deze DIY, want dat blijft het beste zitten. Even laten drogen en je hebt je eigen etagère!
Je kan er taartjes op zetten, maar een etagère is ook leuk voor je sieraden of parfumflesjes!

Deze DIY is verzonnen en gemaakt door Judith, die zelf ook een blog heeft met heerlijke baksels, waarvan ik ook weleens een recept uit probeer. Zeker de moeite waard om eens een kijkje op haar blog te nemen!

Wat vind jij van deze DIY?


21 opmerkingen:

  1. Super leuk idee! Ook mooi om zo ergens neer te zetten voor je sieraden of wat dan ook :)
    En graag gedaan over dat mailtje! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauw, hij is echt supertof! Ik heb ze wel vaker gezien met van die oude kopjes met bloemetjes enzo, maar met 'glas' issie echt pretty! Toffe DIY!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, dat ziet er heel mooi uit, dat zou mij zeker nooit zo lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke DIY! Xxxx L.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er echt onwijs leuk uit! Goed uitlegt ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb je echt heel erg leuk gedaan! Als ik eerlijk ben vind ik het zo ook veel mooier met al het glaswerk dan de etagères met kleurrijke borden en kopjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het er heel leuk uit zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zelf heb ik er al 8 gemaakt we gaan ze voor een bruiloft gebruiken als tafel decoratie. 2 lagen met bloemen en 1 met zoete lekkkernij . bedankt voor de mooie voorbeelden

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anoniem,

    Waar heb jij die pokal glazen gevonden
    Kan ze namelijk nergens vinden.

    Gr Anoniem 2

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi,

    Het ziet er idd heel mooi uit ik vraag mij af waar je die glazen hebt gekocht kan ze niet vinden.

    Groetjes :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!