zaterdag 22 juni 2013

Currently Love!

Sorry voor deze late post! Hopelijk maak ik het goed met een nieuwe rubriek, currently love ;) In deze rubriek laat ik dingen zien die ik op dit moment erg leuk vind!





Ik zag de collectie van Ti Sento, en wàt een mooie sieraden! De bovenstaande ringen vind ik ook helemaal tof!


De laatste tijd maak ik vaak collages, en daarvoor is het tijdschrift 'Red' uitstekend! Een leuk tijdschrift met fotoshoots waar je u tegen zegt!


Deze pasta is kort te omschrijven: 'Heerlijk!'


Gezellig cakepops gebakken met een vriendin, echt superleuk om eens te doen!

Yes, we kunnen weer volop aardbeien eten!

Dit is echt een heel leuk programma, wat ik je absoluut kan aanraden! Er zijn een aantal thuisbakkers die strijden om de titel 'Beste thuisbakker van Nederland'. Elke week is er een thema, met drie opdrachten. Degene die het beste presteerde die week, wordt 'meesterbakker van de week'. Een leuk programma met uiteenlopende opdrachten, goede jury, toffe presentatrice en mooie baksels. Ik leer er veel van, en nog leuker: de recepten van de baksels kan je terug vinden op de site.

6 opmerkingen:

  1. Lijkt me leuk dat programma :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, ik ga dat programma eens kijken, lijkt me leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben ook altijd gek op de collecties van ti sento!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha dit vind ik toevallig ook heeeeeeeeeeel leuk & lekker behalve de chocopasta dan(:

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!