zaterdag 8 juni 2013

(Budget)Shoplog: Kijkshop en Action.

Vandaag weer een shoplog! Terwijl ik vaak voorneem om niets of weinig te gaan kopen, kom ik toch vaak thuis met gevulde tassen.  En dit keer budgetkoopjes!





Ten eerste kocht ik deze oorbellen. Ik had nog wat kleine oorbellen nodig, en deze vond ik allemaal heel leuk, dus lang hoefde ik niet te twijfelen! Bij de Kijkshop krijg je 75% (!) kassakorting op alle sieraden, dus dat was gelijk heel goedkoop! Deze oorbellen waren van 10.99 voor 2.74, dat scheelt aardig wat :)


Deze ketting vond ik zò cool, die kon ik echt niet laten hangen! Een echte eyecatcher met vrolijke kleurtjes en aparte vormen! Deze ketting was van 15.99 voor 3.99.


En als je ergens budget kan shoppen, is het wel de Action. Daar heb ik wat spullen gekocht die ik nodig had, of handig waren. En toen zag ik deze wattenschijfjes voor 56 cent, altijd handig!


Ik was ook op zoek naar leggings van katoen, en die vond ik gelukkig ook bij de Action. Ze waren 2.99 per stuk.



Ook kocht ik dit topje, met een fel kleurtje, die gelijk opgevrolijkt werd door de ketting. Hij kostte 3.29


En omdat ik ook nog op zoek was naar een schrift, kocht ik deze ook nog bij de Action. Hij kostte 0.69

Waar koop jij jouw budget koopjes?

10 opmerkingen:

  1. Leuk zo een butget shoplog!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die sieraden zijn echt onwijs leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dingen heb je gekocht! De leggings van de Action heb ik zelf ook en ik vind ze heel erg fijn zitten. De ketting vind ik ook heel erg mooi met alle kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de action heeft altijd van alles! daar kan ik altijd wel slagen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke aankoopjes, vooral de oorbellen vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw die ketting is super!;) xx
    www.mystylevillage.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!