maandag 13 mei 2013

Shopreport:The Bodyshop!

Als er een winkel is waar ik van houd is het wel de Bodyshop! Toen ik daar was wilde ik alles wel kopen, maarja, bij welke winkel heb ik dat nou niet ;) Ik denk dat ik na dit bezoekje bij Bodyshop nog vaker een kijkje ga nemen!


 

 
   Wat zijn die felle kleurtjes leuk!




  Ook leuke (en voordelige) cadeaupakketjes!





    Deze lipproducten leken me echt heerlijk, en omdat ik dol ben op zoet, heb ik de aardbeiensmaak gekocht. Hij ruikt heerlijk! Willen jullie er nog een review over lezen?


   Ga je nu begrijpen waarom ik de hele winkel wilde? ;)




Nog meer leuke cadeautjes!








Ook make-up genoeg!








'Voor ons is schoonheid een gevoel, een natuurlijke staat van zijn, waarin alles draait om persoonlijkheid, zelfvertrouwen en humor. Daarom streven we ernaar beelden te gebruiken die niet inspelen op onzekerheden van vrouwen, en brengen we je producten die jouw natuurlijke schoonheid op haar mooist laten uitkomen en jouw unieke persoonlijkheid laten stralen. '



 Aan parfum hebben ze ook niet te kort ;)


'Wij geloven dat ware schoonheid komt vanuit je hart. Voor ons is schoonheid veel meer dan er goed uitzien. Het gaat ook om je goed voelen. En om goed doen.
Wij maken onze producten met liefde, zorg en aandacht. We kopen hoogwaardige natuurlijke ingrediënten uit alle windstreken, en mede dankzij de kennis en vaardigheden van de mensen die ze telen, maken we daarmee weldadige, werkzame producten waardoor jij lekker in je vel zit en er stralend uitziet.
We streven voortdurend naar eerlijke handel, zodat niet alleen jij je goed voelt, maar hele gemeenschappen kunnen investeren in een mooiere toekomst. We testen nooit op dieren en al onze producten zijn 100% vegetarisch. We voeren met passie campagne rond onderwerpen die ons na aan het hart liggen, want activisme zit ons in het bloed.
We houden bij alles wat we doen rekening met mens, dier en milieu. Dus koop je bij ons, dan koop je…                                       '



The Bodyshop is in 1976 opgericht in Engeland, door Anita Roddick en heeft maar liefst 2500 winkels in meer dan 60 landen. Ook als je vegatariër bent kan je genieten van de producten van the Bodyshop.  Ook krijgen de mensen die meewerken aan de producten een eerlijke prijs, en dat vind ik persoonlijk heel belangerijk.  Ook gebruiken ze duurzame producten die zo min mogelijk schade geven aan het millieu. Ik vind het heel goed om te weten dat je bewust koopt bij de Bodyshop!

Ook wilde ik jullie laten weten dat de verkoopsters in de winkel heel hartelijk en gezellig waren, waardoor ik sneller de neiging krijg om weer eens langs te gaan bij zo'n gezellige winkel!

Koop jij weleens iets bij de Bodyshop?

8 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's heb je gemaakt. hierdoor krijg je zin om te winkelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik koop eigenlijk bijna nooit wat bij de TBS, waarom weet ik niet hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's heb je gemaakt! Ik hou van TBS <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto's! Heerlijk om al die producten zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's. Ik heb helaas niks met de body shop. Het is me gewoon niet waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk artikeltje en wat een mooie foto's! Ik kom er zelf niet zo vaak, want anders ga ik weer veel te veel geld uitgeven!

    www.jenniefromtheblog.com // www.jenniefromtheblog.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh lekker veel mooie foto's. Wat een fleurige kleurtjes allemaal! Gezellig :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!